TheSoapmaker Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ikke egentlig. Men jeg går med den hele tider forde. Har du noen gang gjort noe ulovlig? Hvis ja, hva var det og hva skjedde? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ikke noe stort. Om det har vært noe har det vel vært tyveri fra godtebutikker som liten samt prøve røyk før jeg var gammel nok og slike småting. Har du noen gang vurdert å bosette deg i et annet land? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ikke egentlig. Hender jeg vil flytte til en øde øy, men det er mer når jeg er drittlei Har du opplevd noe traumatisk i livet ditt? 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Øvelseskjørte da jeg var 15 sammen med min far. Blanda pedalene, og akselererte mot et 2 meter høyt stup. Fikk totalt panikk, men alt ordna seg. Har ikke vært redd siden den gang, selv om det er 8 år siden. Hvilken tråd er din favoritt gjennom tidene? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Umulig å si skjønt trådene om Midtøsten scorer høyt pga. det er et veldig interessangt og viktig tema. Hva er din favorittsang? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Over Alt Og Alle - Rudi Myntevik Helt umulig å finne sangen på nettet Neste; totalt Autoritær eller totalt liberal stat? om du måtte velge én, hvilken hadde du valgt? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Liberal av den grunn at det lar folk selve få forandre, ytringsfrihet og åpenhet. Nevn en av de tingene i livet ditt du er mest stolt over. (skryt!) Endret 7. november 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Vennene mine ^^, Faktisk. Hvis du kunne reist tilbake i tid og gjort én ting på en annen måte, hva ville det vært og hvordan ville du gjort det annerledes? 1 Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Veit ikkje om eg ville gjort noko spess, då det kanskje ville ført til diverse tidskompleks Men greit... Kanskje teke knekken på førstemann som kom på religion, og promotert vitenskap og sjølvstendig tenking. Eventuelt legalisert marijuana frå begynnelsen av, då eg utan religion ikkje hadde hatt den fantastiske boka "The god delusion" å kost meg med akkurat no Nevn noko av det sprøaste du har gjort. Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Veit ikkje om eg ville gjort noko spess, då det kanskje ville ført til diverse tidskompleks Men greit... Kanskje teke knekken på førstemann som kom på religion, og promotert vitenskap og sjølvstendig tenking. Eventuelt legalisert marijuana frå begynnelsen av, då eg utan religion ikkje hadde hatt den fantastiske boka "The god delusion" å kost meg med akkurat no Nevn noko av det sprøaste du har gjort. Engang tok jeg og tre venner og hogde ned epletreet til en fyr vi ikke likte. Så løp vi de to kilometrene hjem på rekke og rad hvor vi bar epletreet. Fyren kjørte ved siden av oss hele veien og ropte skjellsord ut av vinduet. Det endte med at vi hogg det opp og leverte det tilbake som ved, etter oppfordring fra politiet om å levere tilbake treet Favoritt-spill gjennom tidene? Alt fra ludo til Halo. 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Donkey Kong Country til SNES. Ikke bare er det et det beste spillet noensinne, men jeg er også vanvittig god i det. Sikkert en av Norges beste Hvilken ting har du gjort i livet som du angrer mest på ? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 At eg lot meg bli verva i militæret. Faen for noke mål. Kva er din meining om nynorsk? Lenke til kommentar
Gene Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Vakkert språk, både muntlig og skriftlig, men faen så tungvindt å måtte lære grammatikken bak! Hva er det værste som har skjedd deg på fylla? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ble banket opp av syv-åtte personer. Stjal mobilen min gjorde de og. Kukunger! Hva er det beste som har hendt deg på fylla? Lenke til kommentar
Gene Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Har hendt veldig mange gode ting på fylla, men hvis jeg skal velge én ting, så må det bli da jeg traff eksen min. Det er ihvertfall det som har hatt størst positiv påvirkning på livet mitt i etterkant. Bli usynlig (naken), eller kunne fly? Hvorfor? Endret 18. november 2010 av Gene Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Fly. Fordi å gå er møkkings kjedelig. En stor eller to små? 1 Lenke til kommentar
Gene Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Vanskelig valg, men om de to små utgjorde like stor mengde som den ene store, tror jeg nok jeg ville valgt to små. Da kunne jeg spart halvparten til senere, uten å faktisk være nødt til å måle opp hva halvparten er. Hvem er den mest berømte personen du kjenner? Endret 20. november 2010 av Gene Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Brede Hangeland. Om du ble berømt, hva kunne du helst tenke deg å bli berømt for? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Bli den som finner ut og forstår Theory Of Everything. Ja, det er det navnet mitt står for også Jeg likte spørsmålet Gene kom med, så tar den på nytt: Hvem er den mest berømte personen du kjenner personlig? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Truls Pedersen fra Pysh-pop-baluba Er det noen TV-programmer du er flau over at du ser på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå