Delvis Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Neida, Linda har egentlig helt rett. Såkalt "metal" er stort sett primitivt møl. Selv om det nok finnes unntak. Tilbake til tema: Mye av det er bra. Men hører for lite på det. For eller mot EU? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 For EU Hvilke land har du vært i? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Danmark, Sverige, Finland, Spania, Tyrkia, Egypt og Portugal. PC eller MAC? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 PC Android eller iphone? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Android. Har du noen gang spist noe, og skjønt at det vil gjøre deg syk? Danmark, Sverige, Finland, Spania, Tyrkia, Egypt og Portugal. PC eller MAC? Aldri Norge? Lenke til kommentar
eladmir Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ikke som jeg vet om, men på vei til USA for litt siden spsite jeg en kebab før jeg skulle dra, jeg har aldri hvert så syk i hele mitt liv på den flyturen, men vet ikke om det er noen sammenheng Hvor studerer / jobber du? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ingen steder Skal gå på flylinja ved Skedsmo vgs til høsten da := Hva mener du om piratnedlasting av filmer/musikk/spill ? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg er prinsipielt i mot piratvirksomhet, men er så dobbeltmoralsk at jeg gjerne laster ned en film i nødstilfelle. Shame on me. Hører du på radio ? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jaaa Blir mest lokalradio, nemlig Radio Grimstad Har du spilt civilization før ? Isåfall hvilken versjon ? Hva synes du om spillet ? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ja, spillte det første som kom ut. Var ikke gamle gutten, og derfor forstod jeg ikke så mye. Det resulterte i at jeg aldri har spillt det igjen Har du satt tunga fast på en frossen jernstang ? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ja. Når jeg var liten. Har du knukket noen ben på kroppen før? Lenke til kommentar
Alpha Centauri Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Nei, men jeg har dog forstuet armen ganske hardt. Hvis du kunne bodd i et annet land enn Norge, hvilket ville det vært? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) England, Japan eller Tyskland. Klarer ikke bestemme meg. Ville du gått splitter naken på et stappfullt kjøpesenter i tre timer for 1 million kroner? Endret 10. februar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Alpha Centauri Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Neppe. Xbox eller PS3? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Android. Har du noen gang spist noe, og skjønt at det vil gjøre deg syk? Danmark, Sverige, Finland, Spania, Tyrkia, Egypt og Portugal. PC eller MAC? Aldri Norge? ER i Norge Men uansett: PS3. Joggebukse eller OnePiece? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Joggebukse selvfølgelig. Hvis du må velge en ting du vil oppleve/gjøre før du dør, hva da? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Spørsmålet kan tolkes som, hvis du fikk gjort noe, hva som helst av det beste du kunne ønske deg å gjøre, men at du måtte dø rett etter denne handlingen, hva ville det være? Er det slik å forstå? Tror jeg ville valgt multiorgasme. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Siden Balthier842 glemte spørsmål, stiller jeg et. Hva slags mat foretrekker du? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Sånn derre, sånn derre mat som smaker godt. Hva synes du om fotball? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Da skal du egentlig ignorere min post, svar på den foreliggende og stille ett nytt spørsmål. Unndskyld meg. Men til saken: Jeg foretrekker mat med fisk og ris. Hvor mange push ups greier du i ett sett? Fotball suger hestekølle. Untatt internationale mesterskap med nasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå