Delvis Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Har aldri handlet der. Har bare hatt 3 mobiler på 13 år Har du tråkket på noen? Endret 9. februar 2011 av groenn Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nei, ikke som jeg husker. Hvordan fant dere brukernavnet deres? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Fra et band som var med i melodi grand prix et år. Er du flink til å lage mat ? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja, tror det Liker du Norge, og begrunn svaret ditt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Liker navnet og navnet Oslo. Er østlendinger klokere enn vestlendinger? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nei, de er like dumme. Har du opplevd den store kjærligheten ? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nope, not yet. Hvordan føler du deg når du er forelsket? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg føler meg nervøs, glad, redd, forventningsfull og på randen av sammenbrudd. Er rock bedre enn metal ? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja, definitivt. Hva synes du om meg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ohhh, vanskelig. Det kommer helt ann på hvilket band og hvilket humør man er i. 70-tallsrocken er fantastisk og hva verden hadde vært uten den er uklart. Det er også metall som er så jækla bra at jeg nesten begynner og dirre, som ensiferum f.eks, mitt yndlingsband i fra dagens tid Så den er ubesvarelig. Kan du å spille gitar? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Prøvd flere ganger, men det virker helt dritvanskelig Så jeg har gitt opp Er noen født uheldige og andre heldige? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) : Jeg synes det er vanskelig å svare på hva jeg synes om deg, siden jeg vet fint lite om deg. Men tror du er hyggelig. Edit1: Jeg kan spille gitar, men på et helt amatørmessig nivå. Edit2: Alle er født med like porsjoner flaks Hvor går skillet mellom rock og metal ? Endret 9. februar 2011 av BiaZ Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Forskjellen for meg er at metall bare blir bråkete møkk hvor de skriker og hyler og bare lager et helv, mens rock er mer musikkaktig hvor man faktisk kan høre hva vokalistene synger f.eks. Er noen født uheldige og andre heldige? Jepp. Spesielt med tanke på utseendet, selv om man kan forandre mye selv. Har du Facebook, bruker du det ofte, hva er poenget, har du venner som du egentlig ikke har særlig kontakt med? Endret 9. februar 2011 av -Linda. Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) ja, det har jeg. Brukes hver dag, er overraskende poengløst. Har noen venner jeg skjelden har kontakt med, men ikke vil miste helt forbindelsen med. Er du fornøyd med ditt eget navn ? Endret 9. februar 2011 av BiaZ Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er fornøyd med navnet mitt, ja. Hvilken klasse går du i, eventuelt jobb? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg jobber innenfor elektrobransjen, men er egentlig utdannet kokk. Spiller du et instrument, i så fall, hvilket ? Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Gitar. Trener du mye, fornøyd med kroppen? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Prøver å trene 3 dager i uka, men gjør som oftest ikke det. Er stort sett fornøyd med kroppen min, og har ikke så stort fokus på det. Har du vunnet over 500 på flakslodd ? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nei. Hva er noe av det dummeste du har gjort? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Forskjellen for meg er at metall bare blir bråkete møkk hvor de skriker og hyler og bare lager et helv, mens rock er mer musikkaktig hvor man faktisk kan høre hva vokalistene synger f.eks. Grunnet at jeg ikke tror det er mulig å poste så mange facepalm-bilder som dette utsagnet egentlig trenger, så velger jeg heller å legge inn en link til et google bildesøk med 740 000 resultater. Herre min gud, ditt sneversynte barn. Håper noen åpner øya dine en eller annen gang. Nå On-topic; Det dummeste jeg noen gang har gjort må nok være å flytte vekk fra en by jeg trivdes svært godt i, og gi avkall på majoriteten av mitt sosiale liv i samme slengen. Hva syns du om klassisk musikk? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå