Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Er du rik? Jeg er det mange i Norge vil kategorisere som rik ja. Hva slags mobiltelefon har du? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har en sony ericsoon. Betyr penger mye for deg? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Betyr penger mye for deg? Skal ikke lyve, det betyr en god del. Men lykke er det aller viktigste. Og jeg er relativt lykkelig om dagen. Hva skal du i morgen? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 På jobb Betyr det at navnet står i kursiv at en holder på å skrive? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nope. Er du ? Selv om både svaret og spørsmålet var helt bak mål så må jeg svare Ja. Ja, det er jeg. Beskriv deg selv med 4 ord. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Intelligent, jovial, snill og eplekjekk. Hvilke kvaliteter søker du hos det motsatte kjønn? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ærlighet, humor, livsglede og spontanitet (spontanhet? Spontanuitet?) Hvilket program er din favoritt fra Discovery Channel? Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 "The real superhumans" og "Hvordan Gjør De Det" er to av de beste blant mye bra. Beskriv 3 negative sider ved deg selv? Lenke til kommentar
Jarley Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Likegyldig, lat og har lett for å lyve om småting. Beskriv 3 positive sider ved deg selv? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 På jobb Betyr det at navnet står i kursiv at en holder på å skrive? Vil bare informere om at det svaret du fikk var feil. om det staar i kursiv, saa betyr det at man holderpaa aa skrive et innlegg. Det vil du ogsaa se om du holder musen over navnet. ellers hopp over denne! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Edit: Takk T.O.E. Ja hva det jeg lurte på. Så ble det oppklart Endret 9. februar 2011 av groenn Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Likegyldig, lat og har lett for å lyve om småting. Beskriv 3 positive sider ved deg selv? Ville du svart det på et jobbintervju? eller er det der "har lett for å lyve om småting" for å bytte om svarene kommer inn i bildet? Endret 9. februar 2011 av salvatore- Lenke til kommentar
Jarley Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Likegyldig, lat og har lett for å lyve om småting. Beskriv 3 positive sider ved deg selv? Ville du svart det på et jobbintervju? eller er det der "har lett for å lyve om småting" for å bytte om svarene kommer inn i bildet? Ville absolutt ikke svart det på et jobbintervju, i jobbsammenheng legger jeg mine negative sider til side og gjør en skikkelig jobb Det er mer i sosiale sammenhenger, uten at jeg skal gå for dypt på det i denne tråden Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Mangel på spørsmål: Noensinne vært i slosskamp? Endret 9. februar 2011 av T.O.E Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ingen seriøs slosskamp, nei. Tror du penger kan gjøre deg lykkelig? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Helt klart. Med mye penger kan en kjøpe seg frihet og muligheter. Var dette dumt sagt av meg? Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nei, for jeg er egentlig enig med deg. Hva er forskjellen på en elefant ? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Den kan ikke hoppe. Hva er best med Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå