Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Åh, det er så mye. Jeg ville startet å leve livet før. Jeg har sløst vekk alt for mange timer på tull. Med tull mener jeg dataspill i alderen 14-16 år. Har gått glipp av utrolig mye på grunn av det. Ellers vil jeg endre på at jeg er så tafatt. Dette er noe jeg jobber med. Jeg har en tendens til å bli hjemme, fremfor å finne på ting. Har derfor starta å gjøre mer, og finne på mer! Har funnet ut at man ikke kommer noe vei av å si at "jeg må bli bedre på ditt eller datt", for så å aldri gjøre noe med det. Grip sjansen mens den enda er der. Klarer du å skrive like fort som en person prater? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det klarer jeg ikke nei. Ikke at jeg har prøvd, men det er vel nesten unulig. Skriver du med en eller to hender (på tastatur) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg skriver fint med begge hender på tastaturet. Hvorfor er du ikke lykkelig? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg er tilnærmet lykkelig. Ca. 90%. Eneste jeg mangler er et vakkert kvinnemenneske ved min side. Hvorfor drar du ikke til mer spennende steder enn syden? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nei, jeg drar ikke til syden en gang jeg så Hvorfor er du bedre en meg ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Fordi jeg har ingen å reise med, jeg er blakk og jeg har flyskrekk. Dårlig kombo. Har du sett en nise på nært hold? Edit: Hvorfor jeg er bedre enn deg? For et spørsmål. Endret 8. februar 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvorfor er du bedre en meg ? I min narsissistiske tankegang er jeg bedre enn ca. 99.6% av befolkningen. Det er den generelle summen av livet basert på skole, jobb, sosial status, klesstil, IQ etc. etc. Skal du på Ski-VM i Oslo? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ski vm skal jeg hvertfall ikke på. Er du sportsinteressert? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Absolutt ikke. Eller jeg er jo litt i overkant interessert i bowling da Favoritt tegneserie på Disney Channel? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Kim Possible Dilemma: Ha tourettes resten av livet eller aldri bruke noe annet enn beina som fremkomstmiddel (bil, buss etc kan du aldri bruke igjen). e: Var for sent ute, endret svar Endret 8. februar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tourettes. I og med at det manifesteres på mange forskjellige måter, satser vi på en mild variant. Ville du ha truffet meg IRL om du fikk sjansen? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tror ikke jeg tør Er det riktig at jeg er "et eneste stort troll" her på forumet..? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det tror jeg ikke. Vet ikke. Er du redd SnittLeif? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg er ikke redd SnittLeif, men det er fordi jeg kjenner han så godt Hvordan anser du egentlig meg? altså hva slags type person tror du jeg er? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 En jovial kar med mye humor. Hvorfor er jeg så meget sær? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Fordi du tror du er bedre en meg ! --- Bil eller motorsykkel ? Edit: litt sen. Haha Endret 8. februar 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Bil. @ ÜberTec; jeg tror du ligger litt langt bak Hvorfor syns du jeg er litt skremmende? Endret 8. februar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ingen som tør å svare på det vettu. Ville du amputert en finger for en milliard kroner? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg hadde amputert en arm for en milliard kroner. Hvilket land utenfor skandinavia ville du bodd i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå