korehoret Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) En sykepleier Dilemma: Gifte seg med Erna Solberg (du kunne aldri vært utro/skilt deg) eller amputert begge armene? Amputere, uten tvil eller Eller kutte av junior uten bedøvelse? Endret 8. februar 2011 av korehoret Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 I det tilfellet hadde jeg nok valgt å takke for meg... Har du vravla eller? Og hvor ofte vravler du? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 I det tilfellet hadde jeg nok valgt å takke for meg... Har du vravla eller? Og hvor ofte vravler du? Det er ikke morsomt hvis ingen ler moving on. Hvorfor har du et ønske om å møte meg IRL? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fordi jeg blir svært tiltrukket av diskutanter med navn Leif. Har du noen gang vært norgemester i noe? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nei, men jeg har et NM-sølv Har du noen premier? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Deltagelse i en fotball cup med navn blåveiscup 2003 Bronse i en go-cart turnering med navn Current Grand Prix Mer er det ikke tror jeg Hvorfor har ikke du racer sykkel ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva i alle dager skal jeg med en racer sykkel :!: Nei, det har jeg ikke bruk for så derfor har jeg ikke det. Så, når lærte du deg å sykle? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ganske tidlig, husker ikke helt. Rundt 7-8 år alderen kanskje? Hva er den beste ferien du har hatt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har ikke vært på så mange ferier. En gang i sverige og en gang i menorca. Men det var koselig på menorca så sier det. Ser du på frustrerte fruer i kveld? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Niks, og bra er det. Kva er ditt yndlingsalbum? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 F sharp A sharp infinity sign. Eller kanskje Age Of The Fifth Sun. Er du glad i Seinfeld? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nei, aldri likt det. Hvor gammel var du når du fikk din første kjæreste? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Min første kjæreste fikk jeg da jeg var 19. Hvor gammel var din første kjæreste? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Har enda til gode å ha en kjæreste. Er 18 nå, og har hatt en del "nestenkjærester" (type flørter som har passert flørtestadiet, så man nesten kan betegnes som kjærester). Teller selvfølgelig ikke med barndomskjærester og slikt tull. Hva er ditt største ønske akkurat nå? Endret 8. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Faktisk er mitt største ønske akkurat nå å få kjæreste. Har god økonomi, god jobb og gode venner. Har vært single i et par år, så en kjæreste hadde vært fantastisk. Hvor vokste du opp? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Jeg vokste opp hjemme hos mor og far. Hva syns du om vegeterianere? Endret 8. februar 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) At eg kunne skrudd tilbake tida til slik det var før. woah. Dobbel-ninjaed. Eg syns vegetarianarar er inne på noko, og kunne godt ha prøvd det sjølv. Men så tenke eg på kor ulogisk det eigentleg er. Er det nokon du savnar akkurat nå? Endret 8. februar 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har ingen spesiel formening om vegiterianere. Er da ikke min sak hva andre spiser. Det er grenser for hva jeg skal bry meg om. Er du lykkelig? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Svarer til Aliha: Ja, det er egentlig det. Svarer til Ajaco: Absolutt ikke i det hele tatt. Du tenker på henne. Hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg er ikke lykkelig. Hvis du kunne forandret på en ting i livet ditt, hva ville det vært? Enten noe som har skjedd eller noe som er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå