Grambo Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) For å finne ut om det var folk med aspergers syndrom her. ok... den var litt rask... Ja, jeg er den jeg er, best å kanskje bruke fulle settinger. Hvorfor tar du deg tid tul å poste på off-topic? Endret 7. februar 2011 av Grambo Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvorfor ikke? Og hva mente du med det du sa i '' Hvor gammel er personen over deg? '' tråden? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ugyldig spørsmål. Nytt spørsmål: Foretrekker du votter eller hansker? Lenke til kommentar
Grambo Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Tare----: "Hva jeg mente var relatert til den tråden." ok... hansker hvorfor tror du folk spør direkte personlige spørsmål i sånne leker som denne? Endret 7. februar 2011 av Grambo Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tja, forskjellige grunner vil jeg tro. Hvor var siste plassen du sov, bortsett fra hjemme? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hos ei jente jeg møtte på byn Leie eller kjøpe leilighet? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Kjøpe , leie er for suxerz !! EDIT : spm ja Hvilken artist har betydd mest for deg oppgjennom tidene ??? Endret 7. februar 2011 av Mato Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Kjøpe , leie er for suxerz !! EDIT : spm ja Hvilken artist har betydd mest for deg oppgjennom tidene ??? Donkeyboy, lol xD Umm...Vis du fikk gode karakterer på Ungdomskolen..Hvilken god metode brukte du? Eller's ikke svar Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 4,7 i snitt når jeg gikk ut av ungdomsskolen. Vet ikke om det regnes som bra jeg? Jeg gjorde iallefall ingenting. Var på skolen, var aktiv i timen. Thats it. Aldri noe lekser, øving eller lignende. Fikk med meg det jeg trengte mens jeg var på skolen. Eneste unntaket var eksamen. Da øvde jeg, og la arbeid inn i det. Ble belønnet med karakteren 6. Hva motiverer deg til å gå på skolen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ingenting, derfor går jeg ikke på skole. Hvor er den plassen du aller helst vil reise til i verden? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Går ikke ann å svare på for meg, men Bora Bora øyene står høyt oppe på listen. Hva er din livrett`? Endret 8. februar 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Uhm, vanskelig. Spørs litt hva jeg har lyst på. Taco er altids godt. Taco sier jeg. Hva er din favoritt drikke? Bora Bora er foresten et av mine mål også. Endret 8. februar 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tran Har du vravla i dag? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Aner ikke hva du mener Viasat eller Canal Digital ? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Viasat Balkong eller terasse? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Balkong. Hva syntes du om foreldrene dine? Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 De er dritkule! Hva er yndlingsleken din? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) PS3 Hvem er moren din? Endret 8. februar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 En sykepleier Dilemma: Gifte seg med Erna Solberg (du kunne aldri vært utro/skilt deg) eller amputert begge armene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå