Sitronsaft Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Beste 2013. Verste 2015. Hvis du kunne byttet kjønn eller legning, ville du gjort det? (typ leve livet på nytt) Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Hadde vært litt gøyalt, men må si meg fornøyd med det kjønnet jeg er tildelt. Har du noen gang opplevd et nervøst sammenbrudd? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Per definisjon, ja. Har vel helst vært i form av dyp depresjon og angst, mer rettet innover enn utover. Det fine med det er at hjernen er ganske fleksibel, så det komme seg ut av det er alltid mulig med nok arbeid. For min del fant jeg mye hjelp i kognitiv terapi, eksponering og psykedelisk til medisinsk bruk. Har du noen gang gjort noe ulovlig av noe slag? Isåfall, hva var det? Endret 7. desember 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Jeg har nok supplert alkoholen med andre ting på fest, både for å komme meg opp og ned kan man si. Glad jeg overvant det dritet der. Jo, og så har jeg drept en andunge, en spurv og satt fyr på en kjeller. Noe av det må vel karakteriseres som ulovlig. Hva er dine tanker rundt dette med liv på andre steder i universet? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Mest sannsynlig er det liv. Sjansen for at det kun fins liv her på jorden er mikroskopisk liten. Kanskje ikke i vårt solsystem, men andre steder. For alt vi vet er de langt mer teknologisk utviklet også, de kan lande her i morgen "gjøre kontakt". Hadde vært meget spennende. Hva er det verste du har blitt straffet for og hva ble dommen? (juridisk) (Eksempel: besittelse av narkotika, fartsbot etc) Om du aldri er straffet, hva tror du at du mest sannsynlig kommer til å bli straffet for i fremtiden? Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Aldri blitt straffet men kan ikke forestille meg noe annet en fartsbot. Favoritt sjanger? (musikk) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Hører på alt (rock, klassisk, metal, hiphop, rnb osv), men housemusikk i de fleste varianter får størst rykk dansefoten. Hva betyr mest for deg på julaften? Lenke til kommentar
Smule Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Det som betyr mest for meg på julaften er at grandisen er godt stekt og at tv-en funker. Lage fullformat stenskulpturer av alle facebookvennene dine, eller slette alle venner og starte en helt ny vennekrets i Hammerfest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå