Auto Asmodeus Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 I det siste har jeg hatt oppheng på slangeprogrammene på Animal Planet. Hva skal du helgen? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Eksamenslesing og gjere ferdig siste øvingsopplegget. Oooog kikke ut vinduet og glede meg over snøen. Kva var yndlingssongen din når du var liten? (type 10-12 år gammal) Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 (endret) Hmm, yndlingssangen. Jeg leste "sesong" først, haha. Lang dag. Hmm.. Det husker jeg ærlig talt ikke. Men tror jeg går for Tracy Chapmans "Mountains o' things", hørte mye på den. Hvis du kunne tilbringt en måned reisende nær lysfart rundt om i verdensrommet, helt safe med alt du trenger, hadde du gjort det? Haken er at det hadde gått 100 år her hjemme på jorden så alle du kjenner er død. (relativitetsteori) Endret 20. november 2015 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Om det kunne hatt en positiv innflytelse på menneskeheten så hadde jeg gjort det. Om alle kunne gjort det innen jeg kom tilbake så hadde det vært noe annet. Fox, Nox eller Rox? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Synes faktisk Rox e best Audi, BMW eller Volkswagen? Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Audi. Hadde du valgt å amputere 10 tær eller 10 fingre? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Ti tær Hvilken planet er den første vi kommer til å kolonisere? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Mars, etter alt å dømme, siden stort sett alle beboelige eksoplaneter ligger flere lysår unna. Gleder du deg til jul, og isåfall, hva er det med jula du gleder deg til? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 OH YES. For det første det å komma heim til jul, og nyte julestemninga med familien er frykteleg kjekt! For det andre betyr det at eg er ferdig med eksamenar og slepp å tenke på slikt for ei stund. Kor gammal var du når du fekk din første bil og kva bil var det? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 (endret) 18 år. Honda Civic 1970 Apple pad, Samsung eller Microsoft brett? Endret 22. november 2015 av primatet Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 iPad. Presentasjon eller prøve? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Prøve, uten tvil. Har alltid forbundet presentasjon for mine "peers" med angst, men finner stor glede i å undervise for f.eks. ungdomsskoleelever. Handler vel kanskje om å ha tro på egne evner. Hva er verst, angst eller depresjon? (litt "teit" spørsmål, men er så klart ute etter en subjektiv vurdering) 1 Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Depresjon. Sommer eller vinter? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Sommer. Koser meg bare på fjellet om vinteren, koser meg overalt om sommeren. Hva ser du på som ditt sykeste personlighetstrekk? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Tar på meg skylden for alt negativt som skjer i livet mitt. Hva ser du på som ditt beste personlighetstrekk? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Tålmodighet Forutsatt at du er spillinteressert, hva mener du er det beste spillet som ble gitt ut i 2015? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Metal Gear Solud V. Eneste spillet som har lenka meg lenge til tv'en. Hva gleder du deg til i neste år? Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Begynne på vg2. Hva slags matpakke har du med på jobb/skolen? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Har kantine på jobben med alle mat man kan tenke seg. Og kake på fredager. Må jeg lage matpakke blir det urnorsk: en med brunost, en med leverpostei og en med salami. Kanskje jeg skeier ut med agurk på. Hva er din største bragd hittil i livet? Og hvilken bragd kunne du vært foruten? Endret 4. desember 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Ingenting stort men har holdt på med musikk produksjon i rundt 3 månder nå og bruker meste parten av tiden min på det. Før så brukte jeg all tiden min på spilling men nå bruker jeg tiden min på noe fornuftig og håper på å kunne bli god nok til å lage musikk jeg selv liker en dag. Hvilket år var det beste og det verste i livet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå