SpongeFrog Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Burger King eller Mc Donalds? 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Jeg er litt splittet her. Jeg elsker Burger King for burgerne og McDonalds for pommes frites og dessert. Neste spørsmål: Hva er ditt syn på dagens ungdom? Endret 17. november 2015 av Nettels Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) Stort sett greie. Akkurat som de alltid har vært i generasjoner. Dersom plutselig var av det motsatte kjønn. Hva hadde du gjort? Endret 17. november 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Tatt en titt ned i t-skjorta og hylt "wooooohooo, Pupper!!" AMD eller Nvidia? 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 AMD. Selv om jeg ikke har fulgt med på utviklinga de siste par årene 10 barn eller 10 oppmerksomhetssyke koner du må bo sammen med og ikke kan bli kvitt? Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Oi.. vanskelig å svare på du. Jeg ville valgt barn fordi en dag så vil de bli gammel nok til å kunne leve i sitt eget hus og jeg regner med at konene er nødt til å bo i samme hus som deg. Hva er favoritt pålegget ditt? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Dansk sjokoladepålegg i plater Hva er din barndoms største illusjoner, som du i dag vet er helt feil? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Voksne mennesker er alltid gode, smarte og modne. Nevn en film du liker som ble laget før du ble født. Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Goldeneye. Hva var det siste bildet du tok med mobilen din? (Om det er for privat så er det greit at du hopper over spørsmålet). Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Datteren min som skjærer en grimase Hva tror du er verdens tre største problemer i 2050? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 For mange mennesker, fattigdom/klasseskille og global oppvarming. Har du noen gang (alene) sunget en hel sang for noen? Fortell gjerne. Uavhengig av svaret, om du måtte synge foran en offentlig forsamling, hvilken sang hadde du valgt? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Ja, mange ganger. Karaoke er gøy. Min go-to låt er "Come Together" av The Beatles. Hvor i verden ville du aller helst bodd? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Oooh! Det har eg faktisk eit ganske godt svar på, fordi eg har tre drømmar om korleis livet mitt skal vera "når eg blir stor". 1. Eit gammalt slott i mainland Europa som eg kjøpe for ikkje så mykje (faktisk meir realistisk enn ein trur), og bruke litt tid på å pusse opp innvendig. 2. I ein penthouse-leilighet i ein eller annan amerikansk storby (type, leiligheten til Harvey i Suits). 3. Leilighet i ein fransk/italiensk by i eit 3/4-etasjers bygg med ein koseleg bakgård, som eg kan sjå i frå ein liten balkong med støypejern som rekkverk. Gjerne ein nabo som syng om kveldane, som eg kan høyre frå vinduet. Er du nøgd med sporet du er på i livet akkurat nå? Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Nei. Men jeg har stor tro på at det vil bli bedre i fremtiden og jeg har fortsatt mange områder å forbedre meg på. Om du kunne valgt en alder, hvor gammel vil du være? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 6. Hadde vært så sinnsykt deilig å kunne slippe å tenke på voksenlivets bekymringer og utfordringer. Hva ser du fram til i 2016? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Ny jobb med grei lønnsøkning, ferie i Italia med familien og USA-tur med gutta. Siste året med studier på deltid ved siden av full jobb. Burde holde. Hva er ditt aller beste minne? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Hovefestivalen 2014 og Roskilde 2015. Musikk og venner, da kommer du langt Hvis du kunne vært verdenskjent, ville du vært det i maling, modell eller body-building? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Maling. Da kan jeg leve i fred, og kjendisstatusen min varer mye lengre, kanskje flere århundrer. Downside må være at det nok er den statusen som gir meg minst penger. Tror du at fisker holder pusten når de trykker ut en bæsj? (Sånn "Hnnnnnnngh") Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Nei, jeg tror den går ut automatisk uten at de gjør noe. Godt at noen spør om de viktige spørsmålene også. Hva ønsker du deg til jul? Endret 19. november 2015 av Rtse Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Penger Hva følger du med på av serier nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå