Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Dum og lykkelig. Har man det bra så er det vel det samme hvor smart man er? Man lever en gang, og bedre å være dum og lykkelig og ha det bra enn å være smart men ulykkelig og nesten lide seg igjennom livet. Rød eller hvitvin? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hvit Rød er så "beskt"(er det et ord?) og bittert føler jeg, i mangel av bedre ord. Er ikke stor fan av vin generelt, men begynner å få smaken for hvitvin (og faktisk også litt rødvin, helt nylig). En halvtørr, gjerne litt fruktig hvitvin. Øl eller drink? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Øl! Med mindre klokka er ti over forseint, då blir det gjerne mojito og hangover. Men frykteleg glad i øl sånn generelt sett. Kva har vore yndlingsartisten/bandet ditt siste 2 vekene? Endret 11. november 2015 av Alliha Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Sun Kil Moon (vil anbefale Carissa og Alesund)Hva er yndlingsband/artist gjennom "alle tider"? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Creedence Clearwater Revival er nok tidenes feteste band. Hvilken av CCRs låter liker du best? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 I heard it through the grapevine er min personlige favoritt. Kva stressar deg mest i kvardagen for tida? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Haha, var den sangen jeg ville svart også Det som stresser meg mest er at jeg ikke har noe å fylle dagene med, kjeder meg veldig. Også har jeg eksamen i nynorsk om noen uker som jeg ikke har forberedt meg til i det hele tatt, som jeg nå er stresset for pga jeg så linken i signaturen din ^^ Hva er dine tanker om å drikke deg godt brisen eller mer alene? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Det er veldig delt. Har gjort det en del ganger selv, fordi alkohol er godt og rusen er behagelig. Så lenge dette ikke er noe som skjer veldig ofte, mener jeg det er helt greit. Men kanskje lurt å holde det for seg selv for å ikke bli stempla som "alkis". Men har også drukket en del når jeg har spilt med venner/venninner og prata på skype. Ser ikke noe galt med å drikke alene så lenge man har kontroll over eget inntak og det ikke går ut over en sjøl eller andre Hva tenker du om miljøpartiets mål om bilfritt sentrum i Oslo? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. november 2015 Del Skrevet 12. november 2015 Helt enig. Men da må forholdene ligge til rette for annen transport, både inn og ut av byen. Det gjør det ikke i dag. Løs den floken først, så kan vi snakke bilfritt sentrum. (eks. Jeg bruker halvannen time til jobb med kollektivt - 50 minutter med bil.) Hva er din beste egenskap og hvordan viser du den til omverdenen? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Jeg er snill. Hjelper alltid de som spør eller trenger det, og er håpløst snill med ungene mine. Hva var den første mobiltelefonen du kjøpte? Lenke til kommentar
Sarah3009 Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 (endret) Tror det var en Htc. Hva er din største frykt? Endret 16. november 2015 av Sarah3009 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Å vera mislykka, for tida mest relevant i utdanning/karriere-samanheng. Kva er favoritt-hobbyen din? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Har egentlig ingen hobby. I så fall må det være damping. Mixe juice osv. Hva synes du om EU? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 EU er et fint konsept. Jo mer vi sammarbeider over landegrenser, jo bedre. Du får mulighet til å dra 1000 år frem i tid, men vil aldri kunne returnere til nåtiden. Tar du sjansen? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Nei. Jeg har for mye å leve for her og nå. Om 1000 år alt jeg er glad i borte. I forhold til lønn. Hva anser du som akseptabelt både i cash og i goder? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Nok til å leve av + noe til egne goder og sparing. Hvis du hadde våknet opp som president i USA, hva ville du gjort? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Gitt meg selv en gedigen fallskjerm og gått av.Cola eller pepsi? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. november 2015 Del Skrevet 16. november 2015 Cola, kun i box Hvem er din favoritt-bruker i forumet? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Wheelman, men hvor pokker er han blitt av? Hvordan forflytter vi oss om 100 år? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 17. november 2015 Del Skrevet 17. november 2015 Vi forflytter oss ikke. Er ikke mer plass på kloden. Siste youtube musikkvideo sett. (link) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå