NeEeO Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Tenacious D - The Pick of Destiny Hvilke tanker har du om at det er mandag i morgen? Skole, lekser, øve til prøve/framføring/praktisk prøve Mat og helse.. Vis du fikk gode karakterer på ungdomskolen, hvordan fikk du det, en spessiell metode? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Og hvis ikke, så regner jeg med at jeg ikke skal besvare spørsmålet. Hva fikk deg til å smile sist? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Svaret ditt på Noreply sitt spørsmål. Hva er din verste uvane? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Snakke med meg selv. Sånn at andre ofte hører det Hva er din favoritt bok? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Harry Potter bøkene Hvordan er du i virkeligheten i forhold til på nett? Endret 6. februar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Spørs hvilken tråder du ser meg i, jeg er nok mer seriøs og jeg er en veldig grei person. Hvem er din favoritt artist som er død? Endret 6. februar 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Haha, det du sa kræsja jo helt med bildet ditt Til spørsmålet: Hører aldri på artister, bare band. Men da må det vel bli Michael Jackson, ettersom han lagde bra sanger for en god sak! Tidenes beste musiker? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Umulig å si. Favorittaktivitet? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vitenskap og teknologi Hva føler du nå? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Sulten. Beste entertainer? Endret 7. februar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kommer ann på humøret mitt. Din beste egenskap? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ekstremt positiv. Hvilket tiår? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det vi er i nå. Favoritt-tråd på diskusjon.no? Lenke til kommentar
Alpha Centauri Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Denne. Hvor mange GB RAM på pc'en du bruker nå? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Pizza F'sho. Beste julegave du har fått? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fikk ikke akkurat. Jeg bestemte meg for å donere vekk alle pengene jeg ellers ville brukt på julegaver. Disse pengene ga jeg til Unicef for å hjelpe flomofrene i pakistan. Følelsen av å kunne hjelpe andre som virkelig trenger det er langt bedre enn hvilken som helst gave kan gi meg. Hva var det siste du ga vekk? 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ga nettopp fra meg en klump med avføring til toalettet. Føler svaret mitt ikke levde opp til forventingene Ajaco nettopp satte.. Ditt første minne? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Haha. Setter ingen forventinger jeg, vel? .. mitt FØRSTE minne? Hvordan i helvete skal jeg huske det? Den klarer jeg ikke svare på. .mp3 eller .flac? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 .MP3 For det meste. Har ikke store behovet for .FLAC. Eller plass for den sags skyld.. Hva var det siste du sa til din beste venn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå