SpongeFrog Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 EHm krasjet nesten en gang fordi jeg hadde en edderkopp som hang i spindelvev fra side vinduet. Vurderer sån netting foran alle ruter hvor jeg bor så jeg slipper edderkopper. Så neeh, liker dem ikke i det hele tatt - Fortell om ditt første møte med seksualitet. Lenke til kommentar
Jentee Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Får du en 6 i historie kan jeg gi 2000 og haha Når jeg var 18 år), det var det du mente? Den beste daten du har hatt? Endret 15. september 2015 av Jentee Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Vurderer sån netting foran alle ruter hvor jeg bor så jeg slipper edderkopper. Så neeh, liker dem ikke i det hele tatt Bare for å gjøre situasjonen litt bedre: du vet at edderkopper finner andre veier? Som f.eks. gjennom huskonstruksjonen, i klær/sekker og andre vinduer i huset som åpnes? Var jeg slem nå? Når jeg var 18 år), det var det du mente?Tror svampebob håpet på detaljer. Den beste daten du har hatt?Der er det ikke mye å fortelle. Yay me. Kanskje noen andre har et bedre svar: din beste date? Endret 15. september 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Beste date.. hmm. føler jeg har vært på hundre dates men at jeg ikke kan huske noen av dem. Kanskje det ikke er et bra tegn ^^, Vil si beste date var med en jente jeg hadde truffet noen dager i forveien på et utested, og fått nr til. Vi traff hverandre på en pub litt tidlig på kvelden, jeg kom først, hun var kanskje 10-15 min for sein. Jeg hadde kjøpt to øl da jeg kom. Endte opp med at vi pratet om alt mulig (husker ikke hva, men stemningen var god) i kanskje to timer og drakk en god del øl (dette var helt i starten av studenttiden min), og så dro vi hjem til meg hånd i hånd og koste litt. Kjøpte chips på veien Mest flaue øyeblikk i offentligheten? Edit: leif Endret 16. september 2015 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Var på dagsfylla og på vei mellom den ene hotellbaren til den andre og måtte sykt tisse. Var nede ved Rådhusplassen i Oslo tidlig søndag formiddag og ikke et offentlig toalett å finne. Gikk sånn halvveis inn i buskene (skulle ønske det var helveis) og idet jeg drar ut lilleHAM og begynner så kommer det en gjeng med asiatiske turister langs med buskene der jeg står. ALLE går forbi, glaner og noen tar bilder av meg og jeg klarer jo faen ikke å stoppe så jeg står der og tisser og smiler til dem. Flott. Alle har en nemesis på jobben eller skolen eller i vennekretsen. Beskriv din, og hvorfor er denne personen så jævlig irriterende? Endret 16. september 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Stakkars menneske. Denne gutten kom alltid borti meg med han sitt gangster shit, men snille meg ville ikke risikere fengsel, så jeg gjorde ingenting. Tok igjen ved eksamenstiden og endret svarene i siste liten (3 mannsbesvarelse) og lot han se ut som en sopp foran sensor. I know, smålig, men han gjorde seg virkelig fortjent imo. Hva er din beste opplevelse i studietiden? Endret 16. september 2015 av Cipher Panda Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 (endret) Faktisk noe så banalt som at jeg endelig ble sammen med den meste sexy "drømmedama" på skolen som jeg hadde sikla på et par år før jeg turte å legge inn støtet. Etter to uker dumpa jeg henne fordi hun var helt blåst i skallen. (Men resten var ganske bra, da). Hva skal du endelig bli ferdig med før dette året er omme? Endret 16. september 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Reperasjonsprosjekt i huset. Gammelt hus, så det er fuktskader (drypper inne når det regner mye). Det blir deilig å bli ferdig med det. Og overgang til ny jobb, det blir nice. En veldig god film du har sett den siste tiden? Og hvorfor er den så bra? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Jeg var med mine søskenbarn (som er i barneskolealder) på kino nylig og så Inside Out, hele konseptet var veldig kreativt og den rørende historien var godt fortalt, så jeg anbefaler samtlige her inne å se den! Selv om Pixar-filmer som oftest er ment for barn, er denne filmen også godt egnet for voksne mennesker. Den tar opp temaer som man ofte finner i voksenfilmer, og har også fantastisk humor der hvor det passer. Siden deler av filmen var ganske trist, er den kanskje ikke ment for de minste barna, men den anbefales sterkt! Hva er som regel det første du gjør når du kommer hjem fra jobb/skole? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 Det første jeg gjør er å fyre på vidundermaskina(pcen). Mat står i andre rekke her ^^ Kunne du bare hørt på en sang av Sum 41 resten av uka, hvilken og hvorfor? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg måtte søke opp Sum 41 på YT da jeg aldri har hørt om dem. Jeg så ca 10 sekunder og fikk lyst til å kverke dem eller rive av meg ørene. Hører heller på kattehyl og sekkepiper resten av livet. Hva må du ha med deg på flyet? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Sjelden jeg tar fly, velger heller lange reiser med fly/buss/tog. Jeg må ha med meg tlf, apparat til å høre digital lyd i øra, PV, mat og drikke, noe snacks. Med det klarer jeg meg lenge. Hva synes du om "ekstremværet" så langt? Endret 17. september 2015 av BananLaks Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Hvilket ekstremvær? Bøndene skal alltid syte over litt regn Hva er det dummeste du noensinne har sagt til noen? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 England sendte ut et ekstremværvarsel til hele Norge, inkludert Oslo. I dag skulle det bli helt ekstremt selv i Oslo, og nådde nesten toppen av skalaen. Vi som ikke er metereologer kaller det bare høst Hvilket ekstremvær? Bøndene skal alltid syte over litt regn Hva er det dummeste du noensinne har sagt til noen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Hva er det dummeste du noensinne har sagt til noen? "Du er å psyk i hodet at ingen kan kunne elske deg!" i et sinneutbrudd i fylla mot ei jeg prøvde å slå opp med. Greit å være sint og ønske å gjøre det slutt, men utrolig dårlig gjort å si noe slikt. Hva er den beste sangen/låta akkurat nå? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Locked away - R.City,Adam Levine får meg i godt humør både hjemme og på jobb Din "guilty pleasure"? Endret 11. november 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Ta meg en sigarett med eller uten godt selskap og hører på musikk og kommer i det kreative hjørnet.Hvor mange venninner har du i forhold til venner? Altså hvor mange jentevenner per guttevenn, etc? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 En god venninne for hver andre gode guttevenn, sånn ca. Hva gleder du deg til nå? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Vapemail Hva hadde du kjøpt dersom du fikk 100 millioner og måtte bruke dem opp i løpet av dagen. (sparing etc ikke tillatt, heller ikke aksjer, dele ut. Må være fysiske produkter. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 (endret) Ringt en eiendomsmegler, fortalt at jeg har 100 mill og må bruke alt i løpet av dagen og at han fikk 100 tusen for å hjelpe meg, så kjøpt eiendom for alt. Det fins en teori, som enklest mulig er forklart som at dumme mennesker er lykkeligere, og intelligente mennesker blir raskere deprimert. Om du kunne velge en av dem, dum og lykkelig eller intelligent og ulykkelig, hvilken ville det vært?(Håper personen som svarer skjønner hva spørsmålet innebærer, orker ikke forklare det som det fortjener. Utdyp gjerne). Endret 11. november 2015 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå