code Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Fjernet demokrati, innført teknokrati. Overtalt folk at religion er tull(uendelig innflytelse). Til slutt fjernet min uendelige makt og innflytelse. Hva er drømme jobben? Hva jobber du med nå? Hvorfor jobber du ikke med drømme jobben? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 (endret) Drømmen er å ikke jobbe, men for å svare på spørsmålet ditt: Lage et Radioprogram. IT-analytiker. Jeg er feig. Hadde du blitt med på en ekspedisjon til Mars (eller Venus, som faktisk er nærmere enn Mars) og tilbake? Ikke landet, men sirklet rundt og så returnert til jorden? Hadde du tatt risikoen for å få den opplevelsen? Og hadde du taklet månedsvis i en blikkboks? Endret 14. juli 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Intervjue personen under meg? Det er jo ingen under meg! Jeg får vente og se hvem som dukker opp (Til dere jeg ignorerer. Jeg ser dere ikke, så ikke kast bort tiden med å vente på svar fra meg.) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Ja, jeg har ikke klaustrofobi, og utsikten ville vært verdt det. Venus/Mars - same shit different wrapping. Hva skal du ha gjort, men foreløpig ikke utført, før du dør? Lenke til kommentar
Super Shrek Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Hinky pinky, honky tonk 8===D (du hører ordet og vet hva det betyr) Har du noe favorittdataspill? Hvis du har; Hvilket? Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 28. august 2015 Del Skrevet 28. august 2015 Assassins Creed. Har ikke funnet noen favoritt enda, liker alle. Hva liker du med å være tidlig oppe? Lenke til kommentar
Sweetheart Skrevet 29. august 2015 Del Skrevet 29. august 2015 At det er så stille og fredelig. Hvem ville du helst ha lignet på, Hitler eller Stalin? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Ung Stalin, lett! Hadde kunne dratt hvilken som helst dame Fortell meg om stedet der du bor! Endret 30. august 2015 av Christiαno Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Er en hovedstad Hva synes du om aper? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Liker godt aper jeg. Som oss er de primater, og etter min mening stammer vi fra dem. Hva synes du om Stephen Fry? Endret 30. august 2015 av primatet Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Grei fyr han Hva synes du om sommeren i år? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Kan ikke si jeg er imponert. Men to be fair, vi har hatt noen veldig fine dager når de først kom. Bryr du deg om valget som kommer? Og hva stemmer du? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Absolutt, valget i år kan bli et vendepunkt i Norsk politikk. Rødt kan komme i posisjon til å utføre en del av sin politikk, og det partiet stemmer jeg på. Hvilken jobb har du, og trives du? Hvorfor valgte du akkurat den jobben? Endret 30. august 2015 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg jobber som maskinist på båt og trives utmerket. Tidvis dårlig kost, lange dager og mye jobb, men mtp 200 dager fritt i året har jeg ingen grunn til å klage. Kommer fra en familie med sjøfolk og fiskere, så det ble et naturlig valg. Alltid hatt lyst til å jobbe på havet, og angrer ikke en dag på utdanningsvalget mitt. Hvis du kunne gått tilbake og gjort EN endring i livet ditt, hva ville det vært? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Fullført høyere utdannelse rett etter videregående istedetfor å ta det på deltid nå for å komme meg noen vei Hva er din favoritt feriedestinasjon? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg er ikke sånn superstor fan av syden. De beste ferieminnene har jeg faktisk fått ved å dra nordover, f.eks Island, Nord-Norge og Finland. Vakker natur, herlig uteliv, og kanskje det aller beste: ingen solbrenthet! Hvilke nettsider (bortsett fra diskusjon.no) henger du ofte på? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Nyhetssider (vg/dagbladet/nrk) Gamingsider (kotaku, dualshockers, eurogamer, vg247) Bilsider (Jalopnik, worldcarfans og diverse interne sider fra Volkswagengroup i sammenheng med jobben) Div (reddit, liveleak, youtube, forumer) Hvilke hovedtrekk skiller deg i dag med den du var for ti år siden? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 For ti år siden var jeg 8. Sier seg selv. Hva har du som rutiner i helgene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Spiller en del, samt prøver å henge med venner, ikke alltid det skjer, men er ofte jeg er sosial og.. Hvilket livssyn har du? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Pessemistisk, skeptisk agnostiker. Der førstnevnte er noe selvironisk ment. Se for deg at du ser deg selv gjennom en 10-14 år gammel deg. Hva ville en 10-14 år gammel deg synes/tenkt om hvem du er og hva du har blitt idag? Endret 6. september 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå