Delvis Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Ja. Litt avhengig av vilkår og diverse. men ja, har tro på at man vil kunne finne ut mye i framtiden. Slik nedfrysing har skjedd i mange år blant rike Amerikanere i Usa.Trygve Bauge frøs vel også ned sin bestefar der borte for en del år siden? Var mye medieoppmerksomhet rundt det husker jeg. Kanskje ikke så sannsynlig at en kan gjennopplive en død kropp noen gang? Men hvem vet hva man finner ut om hundrevis av år. Det er vel ikke verre å la kroppen nedfryse enn noen annet vil jeg tro. ------------------- Spørsmål til neste:- Hvilken film vil du se i aften? Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Interstellar. Har hørt mye bra om den, og jeg liker scifi. Men får bli en annen dag. Hva tenker du om Norge, EØS og innvandring. Sett at du har noen tanker om det. Lenke til kommentar
unused Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Jeg skal ikke se film, men heller en episode av The Walking Dead.Er du religiøs? Hvorfor / hvorfor ikke? Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Jeg vet ikke, så jeg kan kanskje kalle meg agnostiker. Personlig har jeg større tvil om at det er noe større/overnaturlig/magisk der ute, men tenker likevel at man ikke skal utelukke det (selv om det er lite sannsynlig). Hvorfor jeg ikke tror? Jeg anser det slik at det finnes gode nok forklaringsmodeller som klarer seg uten en høyere makt, så jeg ser ikke behovet. Om du måtte bo i et annet land (utenom Norge), hvilket ville det vært? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 USA, vil bare oppleve det å bo i det landet for en liten stund, hadde en flott opplevelse der når jeg var på ferie og rundreise ihvertfall Kunne også tenkt meg australia, virker som ett kult land Samt det er bedre vær i begge landene, kjenner det også trekker ^^ hvis du kunne gått tilbake i tid til hvilkensomhelst periode, hvilken hadde du valgt og hvorfor? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Mye å velge mellom, men siden religion interesser meg så hadde jeg skrudd tia tilbake for å oppleve profeten Muhammad sin tid. Hva synes du om at Jamie Foxx skal spille Mike Tyson i hans nye film? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Hørt begge navn før, men vet egentlig ikke noe om dem, og vet ikke hvilken film du prater om (sorry). Har du noen gang vurdert selvmord, og hvis ja, hvorfor? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Det var et litt drøyt spm som jeg ikke vil uttale meg om. Hvis du skal være hjemme en lørdagskveld alene, hva velger du å gjøre? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Drikke øl og spille dataspill. Hvis du på magisk hvis kunne fått en doktorgrad, i hvilket felt skulle det vært? Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Teologi hadde vært morsomt å hatt doktorgrad i. Jeg kan til og med de tre første budene i Dekalogen utenat, så føler at jeg er godt i gang! Hvilket husdyr misliker du mest? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Pinnedyr. Ser faen ikke poenget.. Hva skjer i ferien? Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Planlagt bilferie, men er ikke avgjort enda. Hjemmekos og prosjekter som skal ferdigstilles tenker jeg. Livretten din? Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Indrefilet med sterk peppersaus og fløtegratinerte poteter. Har dyrevernere fått for stort gjennomslag for sine krav om større rettigheter til dyr? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Nei. Ditt favorit spill ? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Akkurat nå er det Elder Scrolls online, men jeg bytter favoritt ved hver fullmåne. Har du noensinne sett noen dø? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Dyr, ja. Mennesker, nesten. Hva er det lengste du har vært på sykehus i et strekk? (Har om 2 dager rundet en måned ) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 En måned er lenge. Jeg lå inne med hjernerystelse og komplikasjoner en uke og hadde lyst til å rømme bare etter et par dager.. Hvilke rusmidler har du prøvd og hva er din vurdering av dem? Hvis ikke - hvorfor har du ikke prøvd? Lenke til kommentar
Oppiiz Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 (endret) Har aldri prøvd noenting. (Om du ser bort ifra Alkohol) Har aldri hatt sansen for det. + En venn døde av overdose Hvor ville du dratt på ferie om penger ikke var noe spørsmål? Endret 6. juli 2015 av Oppiiz Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Island, tror jeg. Liker ikke varme og sol. Har du noen gang vært så tørst at du følte panikk? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. juli 2015 Del Skrevet 7. juli 2015 Nei, men jeg har vært så varm at jeg har svimt av en gang. Var dårlig i flere dager etterpå med en syk hodepine. Hvis du hadde uendelig makt og innflytelse: hvilke tre ting i verden hadde du endret på med en gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå