The Little Lucid Moments Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Nei, ikke i nærheten. Jo, vært i Asia, da. Et sted. Men ikke Nippon. Hvis du er skikkelig skikkelig sulten og ikke har mat, hender det at du forsyner deg av solkremen? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Nei Hva er det kjipeste du vet om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Drillo. Hva har du spist i dag? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Ingen ting - har ikke matlyst Hva skal du i sommer? Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Ta ihvertfall ei uke i fjellet. Pluss at jeg skal kjøpe/selge bolig. Hva er drømmejobben din, som i tillegg er realistisk? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Realistisk? Du vet å stoppe kjeften på folk ihvertfall. Hvilken drømmejobb er realistisk? Når drømmer vi noen gang om noe som KAN skje?! Drømmejobben min er å lage/selge sunn, naturlig og awesome økologisk mat som har realistiske superpowers (=supersunt). Har du noen gang tenkt på at måten vi mennesker lever på er helt latterlig deprimerende? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Nei....... ----------------------------- Hva jobber du som ? Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jobber??? Hva er din største fobi? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 ekstreme høyder hva er din største drøm? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Har oppnådd det meste jeg vil i livet, men jeg drømmer om å fullføre flysertifikatet og endelig ta den flyturen over karibia som jeg har lengtet etter aldri så lenge... Hva gjorde du sist for å glede noen? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Jeg enkelt og greit var med personen en kveld og spilte å så på film Hva er det verste du noensinne har gjort? Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Var slem mot kattunger og barn noen ganger (da jeg selv var liten), stjålet noen bøker... ikke så verst hehe, men jeg får dårlig samvittighet hver gang jeg tenker på hvor slem jeg var.Hva slags folk er mest irriterende folk for deg? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Sånne "Japan! Anime! YES!"-folk. Piggsveis eller rottehale? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Gift eller syre. Må jeg velge så blir det piggsveis. Hva gjorde du sist for å glede noen? 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Gift eller syre. Må jeg velge så blir det piggsveis. Hva gjorde du sist for å glede noen? Ja, enig. Pest eller kolera. Rottehale er dog noe av det styggeste jeg vet om. Kjør på med rød bandana så er alt i boks... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Sist jeg gleda noen var vell da jeg måka innkjørselen istad :bHva var den største forandringen i ditt liv? (om det er flere bare si en stor forandring.) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Har bosatt meg på andre siden av jorden. Arbeidsløs for 500.000 NOK i året, eller jobbe for 1.000.000 NOK i året? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Jobbet (med noe jeg likte), tror ikke det er så sunt å gå arbeidsløs for lenge. Hva er din mest skremmende opplevelse? Endret 8. februar 2015 av Gjest Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Kanskje å falle av en firhjuling. Heldigvis gikk det veldig bra. Hva er det beste som kunne hendt deg akkurat nå? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Vel, det er noen døde familiemedlemmer og bekjente jeg gjerne skulle ha sett på magisk vis komme til live igjen. Men innenfor realitetens grenser? Tja, en lottogevinst på i hvert fall en million hadde nok vært til stor hjelp for meg under studietiden og hadde gjort de kommende årene mye lettere, økonomisk sett. Det forventes ikke at vår generasjon oppnår udødelighet, men tenk deg at i 2072 så er det vanlig praksis å fryse ned og lagre døde kropper etter dødsfall (i stedet for kremering), med tanke på at det kanskje i løpet av en 100-200 års tid er mulig å gjenopplive den fryste omkomne kroppen, reparere den og kanskje gjøre den udødelig. Ville du ha valgt å gjøre dette, eller ønsker du å dø en naturlig og evig død? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå