Sentenza Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 ca. 3000,- NOK Favorittfilm? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Evil dead 2. Eller The Thing, vanskelig å bestemme meg for én. Du får oppfylt ett ønske, hva ønsker du deg? (Og kun ETT, ikke noe "jeg ønsker meg 5000 ønsker til"- tull!). Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Å kunne manipulere alt i verden: dyr, mennesker, lottotrekning osv. Hadde vært kjekt. Hvem er du mest glad i? Lenke til kommentar
TheOnlyHopeLeft Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Snabelen min.... Hvis du var kvinne kunne du elsket snabelen min like mye som meg eller hvis du er mann kunne du latt være ? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Ja. Coca Cola kunne vært oppfunnet av både Gud og Satan. Tror du det er et komplott på gang? Lenke til kommentar
K N Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Aldri tenkt over det, og kommer ikke til å gjøre det, godt er det uansett (selv om det er usunt)! Hvordan type musikk lytter du til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Alt mulig. Kan du fortelle litt om dine interesser, hvor du henter inspirasjonen din fra og hva/hvem du liker innenfor interessefeltene dine? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Kanskje dumt at _jeg_ svarer her, for jeg har ingen interesser. Jeg prøver å få meg interesser, men ingenting interesserer meg. Eller det jo interessante ting da, men ikke i den grad at jeg vil kalle det for interesser. Går lei alt mulig. Kan du fortelle litt om dine interesser, hvor du henter inspirasjonen din fra og hva/hvem du liker innenfor interessefeltene dine? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg har veldig mange interesser, hovedsaklig innenfor fly, teknologi og vitenskap. Jeg henter inspirasjon/motivasjon fra personer som jeg anser som mine idoler, som blant annet er; Neil Armstrong, Chris Hadfield og Neil DeGrasse Tyson. Hva er din drømmejobb? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 En jobb med masse penger, men ikke for mye sammtidig som jeg har mye fritid med familie Vil ha penger nok til å kunne kjøpe litt, men ikke så mye at jeg havner på listene for attentat og trenger livakt osv. Bare 2-3 millioner i året kanskje. Så mye fritid som jeg kan kose meg med familien på. Prøve å hjelpe så mange som mulig. Det hadde vært chill, men tror nok at akuratt nå jobber jeg bare for skipselektriker. Det er ikke helt som beskrevet, men får vel holde. Det hadde ihvertfall gleda meg veldig Hva er det du hadde bestillt og hvor/hva ville du spist på en date med dama de? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Gongbao. Blir du betatt av skuespillere du ser på lerretet? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Hele tiden. Hva hadde du jobbet med hvis penger ikke var et problem? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Bonde. Har du noen gang vært utro? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Mtp. sex / kjærlighet, nei. Men jeg har nok vært utro mot mine idealer på andre områder. Syns du Ciklide har fin avatar. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Ja jøss! Bak-fram caps innendørs. Kjempenullt, sant? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Ikke i forhold til mye annet av hva som finnes av mote... Hva syns du om hva den nye regjeringa har fått til så langt? F.eks. muligheten for å bytte ut tobakkskvoten med mer alkohol... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg syns de gjør en fabelaktig jobb med å sikre seg å ikke bli valgt i fire nye år. Om ikke annet er det moro å se FrP's totale fall fra opposisjonsparti som er imot alt til å bli et regjeringsparti som ikke får til/vil utføre de tingene de selv var så himla imot når de ikke satt i posisjon selv. Jeg synes forsåvidt ikke det er så himla dust å oppheve forbud mot ståhjulinger eller lakrispiper, men det er mer fordi det var merkelige forbud i utgangspunktet. Hva har du mest lyst til at skal skje de neste ti årene? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 En totalrenovasjon av økonomiske systemer. Vekk med børsen. Savner du Hubba-Bubba? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Savner Bugg mer (mmm bananBugg) Hva gjør du når du føler at alt i livet går mot deg? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Isolerer meg. Har du noen gang vært i Japan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå