OlafG Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Haha, det er jævlig rart! Sånn i umiddelbart senere tid, så må det ha vært at jeg sov så godt natt til tirsdag at jeg følte meg helt uthvilt Hva er planene dine i helgen? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Reiser til Trondheim i morra, spille 2 kamper i Trondheim på søndag. Helg over. Hvordan trives du på jobb/skole? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Vanskelig å svare på da jeg ikke går på skole eller jobber i år. Hvorfor ikke gjøre det du ikke tørr..? Edit: Glemte spørsmålstegn Endret 4. februar 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Fordi frykt er noe vi har utviklet for å hindre oss i å sette oss selv i farlige situasjoner. Tør vi ikke noe, så er det som regel fordi vi ser en potensiell fare Når var sist du kysset en person på munn? Endret 6. februar 2011 av T.O.E Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det var vell oktober. Når var sist du brøt loven? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er mange år siden. Hvordan var det i Trondheim? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Helt supert. på god vei hjemover igjen nå hvordan har et det akkurat nå? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 hvordan har et det akkurat nå? ET har sett bedre dager, da han returnerte til hjemplaneten sin ble han sperret inne for utuktig omgang med barn. Hvilke spill gleder du deg mest til? 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Skyrim! o3o Gledar meg så frykteleg mykje! Kva film håpar du får iallefall ein Oscar i år? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Trolljegeren Truffet en jente som er sterkere enn deg? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jepp Hva er yndlingssangen din akkurat nå? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 atm tror jeg Er du fornøyd med helgen som snart er slutt? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Vanskelig å si. Veldig vanskelig å si. Kan jeg si et band istedet? Sier The Qemists jeg. Ja, ganske fornøyd med helgen. Har kost meg. Når var sist gang du gråt? Og hvorfor? Endret 6. februar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Rundt nyttår, jeg skulle besøke oldemoren min på sykehuset, hun døde 20 minutter før jeg kom. Hva gleder du deg mest til akkurat nå? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Jeg gleder meg mest til Top Gear i slutten av mars! Hva var du mest fornøyd med i 2010? Endret 6. februar 2011 av Milt Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Trist å høre Nottelitten ps. bare fortsett uten meg. Ble litt forvirrende nå. Endret 6. februar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Fulføre VGS, flytte, starte på studier jeg faktisk vil drive med, samt få nye venner. Ikke at vennene jeg har nå er dårlige, men alltid moro med helt nye folk. Hva/hvem er det som gjør deg mest glad her i verden? Lenke til kommentar
eksotisk-lady Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 at jeg klarer meg på skolen gjør meg topp glad når gråt du sist, og hvorfor? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når det gikk opp for meg at du ikke hadde kreativitet nok til å komme på egne spørsmål. Hvilken film var den siste du så? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Tenacious D - The Pick of Destiny Hvilke tanker har du om at det er mandag i morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå