Auto Asmodeus Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg er 100% enig i signaturen din. Folk som mister fatningen eller blir usaklig i en presset situasjon vil aldri klare å yte max og gjør livet sitt vanskeligere enn det behøver å være. Hva er den hyggeligste nyheten du kunne tenke deg å høre akkurat nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Nyhet? At Liverpool har signert Papadopoulos. For å være realistisk. Hvorfor er du våken nå, din dumrian? Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg er på jobb! Har lyst å spørre deg om det samme Men, hvorfor er du på forumet? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Det er en kombo mellom å kjede seg og en fast rutine. Følger med på en del tråder daglig og ellers er det et bra oppslagsverk. Hadde verden vært et bedre sted uten religion? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Det vet jeg ikke. Mest positive som har skjedd i dag? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Kald øl og sofa etter å ha kjørt Oslo - Trondheim - Oslo idag. Hva pleier du alltid å utsette? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Middag. Hvor mange ganger onanerer du i uka? Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Enten mer eller mindre enn en. Det kommer an på om jeg er på havet eller hjemme med samboeren min. Men jeg må ha en eller annen form for utløsning ca hver 3dje dag, hvis ikke blir jeg uvel.. Hvordan leveregler ville du hatt om du skulle starte en egen religion? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Måtte ha vært det typiske sekt-opplegget: alle skal ha sex med meg, alle skal gjøre som jeg sier og når alle har gitt meg alle pengene sine så skal de ta livet av seg selv iført Nike-joggesko for å kunne rekke spurten inn til en annen planet bak en komet som vi tilber. Hva hadde du gjort hvis du kunne vært det motsatte kjønn et døgn? Lenke til kommentar
Oyningen Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Måtte ha vært det typiske sekt-opplegget: alle skal ha sex med meg, alle skal gjøre som jeg sier og når alle har gitt meg alle pengene sine så skal de ta livet av seg selv iført Nike-joggesko for å kunne rekke spurten inn til en annen planet bak en komet som vi tilber. Hva hadde du gjort hvis du kunne vært det motsatte kjønn et døgn? Kledd meg naken, for så og gå rundt om i sentrum Kamasutra top 3 ? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Aldri sett vitsen med å sette meg inn i det, vanlig sex holder i massevis! Hva angrer du mest på i ditt liv? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Angrer egentlig ikke på noe, men det er mange ting jeg har gjort som jeg håper jeg aldri kommer til å gjøre igjen fordi utfallet ikke nødvendigvis ble det beste for meg eller de det gikk utover.. Hva er det beste med livet ditt? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 For øyeblikket ingenting, aldri vært noe glad for at jeg ble til i det hele tatt! Unner den gleden til noen som faktisk er interessert i få noe ut av livet sitt! Hvordan ser din timeplan for dagen ut i dag? Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Den er nokså åpen, men må purre på sjefen om ny kontrakt, bestille noen bøker, og skrive tale til foreldrene mine sin bryllupsdag. Hva liker du best å spise til middag? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Har spist middagen til Forsvaret i snart 1 år nå. Den er ikke mye å skryte av så det beste for min del må være toast. Begynner å bli greit lei da. Spiller du clash of clans? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 NeiGitt at menneskeheten vil dø ut, hvordan vil det skje? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg har tre gode kandidater: 1 - Vår frykt for å dø har skapt mange religioner, uenighet rundt hvilken religion som er den "riktige" gjør at vi tar livet av hverandre til slutt 2 - Et meteornedslag lager kronisk vinter med -200 grader året rundt så vi fryser ihjæl 3 - Sola utvider seg om 5 millioner år og sluker oss Hva er det snilleste noen har gjort for deg? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 En vilt fremmed som kjørte i mange timer for å hjelpe meg i en håpløs situasjon, tatt meg imot i deres fellesskap og gitt meg mat og et sted og bo og hjulpet meg videre til der jeg er i dag Faith in humanity restored. Hva er det fineste komplimentet du har fått, og hvorfor var det det? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Det er noen år siden nå, men en jente fortalte meg at "Hadde det ikke vært for deg hadde jeg vært død i dag". Hvorfor? Tja, synes det bare var flott sagt og dønn ærlig. Hva er din beste egenskap? Og den verste? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Min beste egenskap er nok at jeg er flink til å lytte og til å gi støtte. Min verste må være at jeg kan overtenke for mye. Hvordan vil du beskrive personen som betyr mest for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå