Chocolate-Monster Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Variert årstid. Konstant sommer er jo veldig fint, men kommer nok til å bli litt kjedelig etterhvert. Men sommeren kunne gjerne vært lengre Høre alle sangene fra et valgfritt band så ofte man vil eller alle sangene som finnes, men da hver sang bare en gang?! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 hmmm.. den var vanskelig. VIlle nok hørt "Kors på halsen, ti kniver i hjertet, mor og far i døden" resten av livet, ja Jobbe som Politi og tjene OK, eller jobbe som hard kriminell (ikke mord osv, men f.eks. bankran) og tjene FEEETTT? 10% for å bli tatt. Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Snut. Tør ikke si noe annet da 2/3 svigerbrødre jobber i politiet Hvis du MÅTTE ta livet av et menneske, hvem hadde det vært? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 En som ønsket aktiv dødshjelp. Ville gitt en BJ for 1 million? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Èn million er jo sinnsykt mye pæng... Light-brus eller sukkerbrus? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Sol Hva hadde vært/er drømmejobben din, og hvorfor? Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Diktator over eget herredømme. Forklaring trengs vell egentlig ikke? Ski eller snowboard? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Begge deler: ski når jeg bare vil ha det gøy i bakken, snowboard når jeg trenger utfordringen (men da tar det lenger tid å komme ned bakken) Hva skal du gjøre i dag? Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg skal montere sammen ei pumpe til en lensevannsseparator, skrive oppsigelse, signere kontrakt med ny arbeidsgiver, ringe kjæresten, trene og sove fram til midnatt. Da skal jeg på jobb igjen Er du rådvill framfor valget? Eller står du stødig? Eventuelt, gir du blanke ****? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Jeg gir faen. Gjør hva de vil uansett så. Men det siste jeg hadde stemt er Krf, de kan bare brenne i helvette. Gjett om de kommer å ødelegge landet med det religionssøpplet sitt. Hva hadde vært den perfecte frokosten for i dag?! Endret 8. august 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Servert på sengen: Toast med ost og skinke, hardkokt egg, ferskpresset juice og en ordentlig espresso lagd på gamlemåten. Realitetens frokost i dag var et glass lunken appelsinjuice før jeg løp ut døren med to brødskiver med kaviar klappet sammen samt en kaffekopp i hånden. Bra jeg har automat så jeg kan sjonglere alt sammen. Hva er det mest ubehagelige du vet om? Endret 8. august 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Siden vi var inne på mat. Slafsing/smatting. Blir direkte provosert av å høre/se dårlige matvaner. Hva jobber du som? Gjerne utdyp Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jobber i Forsvaret, mer spesifikt inne til førstegangstjenesten som vaktsoldat på Bodø Hovedflystasjon! Valgfri verneplikt eller samme opplegg som i dag? Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Morsomt at du er i Bodø bor der Valgfri verneplikt. Hvor ville du lagt drømmeferien? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Rundt hele jorda. Vært borte i et år minst. Sett alle kontinenter og de flesta land bortsett fra landene i midtøsten og de andre som slutter med -stan. Nå er det snart helg - hva skal du gjøre da? Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg skal jobbe. Hele helgen. Glede meg til den siste lørdagsbiffen for denne turen. Så skal jeg hjem på fritur, har fri 5 uker i strekk. Blir både hyttetur, sydentur og festival Har du noen prosjekter du holder på med? Hvorfor er det ikke ferdig? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Har en gaming PC jeg holder på å oppgradere. Den er ikke ferdig fordi PC deler koster penger og du blir ikke rik av å jobbe i Forsvaret... Hva skal du i dag? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg skal straks jogge, møte en venninne og så på gebursdag. Gamer du, i så fall hva? Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Wow også en del PS3-spill. Assassins creed og Red dead redemption er favoritter Klarer du å holde deg saklig under press? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå