KinderLinda Returns Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Steam er flott! De har mange salg, og som oftest er prisen satt ned over 70%. De var litt late en stund, men det har de heldigvis kommet over. Hva er din favorittfilm? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Har ingen. Noen som vil hjelpe meg? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Jepp Om du skulle budd i et annet land, hvilket ville du valgt? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 USA! Men der bor jeg jo allerede :-D Hva er det du kunne ønske å gjøre i livet hvis du visste du ikke ville feile. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Verdensherredømme så klart Hva gjør deg/ville gjøre deg lykkelig? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Å være mer med folk, tror jeg. Er du fornøyd med smilet ditt? Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Ja det er manndig, men sjarmerende Hvilket instrument kunne du tenkt deg til å mestre? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Piano Hvilken artist er din favoritt? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Føler ikke at jeg har noen favorittartister da jeg er glad i de fleste sjangere, men overall må det nok bli Dream Theater. Hjemme med venner eller dra ut på byen? Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Hjemme med venner Superman eller Chuck Norris ? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Chuck Norris - Behøver ikke å forklare da det er åpenbart! Høyttalere eller headset? Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Vanskelig valg... Kommer an på setting, musikk/film, metal eller klassisk. Huff. Ja takk begge deler? Er det lov? Drømmejobben? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Vi sier det. Noe som gjør at jeg må jobbe lite og tjene mye. Hva er yndlingsmerket ditt på bil? Hvorfor? Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Realistisk: Ford. Fordi kjærringa er verpesjuk, og man får mye familiebil for pengene. Stabile verksteder, rimelig service og grei komfort. Drøm: BMW. Feite biler med mye motor og MYE kjøreglede. Hva angrer du MEST på at du har gjort ? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Å bli utvist fra 10nde klasse. Hva er det fineste jentenavnet etter din mening? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg har ingen favoritt, men det må bli noe eksotisk, kanskje utenlandsk. Hvorfor sitter du oppe så sent? (Hvis noen svarer før det blir "tidlig") Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg er på jobb Når vi snakker om navn... Hva synes du om den nye "trenden" hvor ALLE gir ungene dobbeltnavn? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Helt for jævlig. På en god annen plass er "originale" stavinger av navn, som f.eks Alekzander, Elisabet eller Zandra. Flott at dere får ungene deres til å måtte stave navnet sitt resten av livet. Og på en tredjeplass er foreldre som finner på navn eller kombinerer to etablerte navn til noe nytt og originalt fordi ungen deres er så jævla spesiell. Ville du klart å lande et fly ved hjelp av instrukser fra kontrolltårnet? Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Hahahahahahahahaha Godt å høre det ikke er bare jeg som reagerer på Lucas Leander, Lucas Andre, Emma Andrine, Lone Sofie etc etc etc... Ja, det tror jeg. Hvordan stiller du deg til lokale arbeidere ved Norske ambassader? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Flatt, kunne ikke brydd meg mindre. Hvis du kunne valg mellom konstant sommer eller en variert årstid, hva ville du valgt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå