T.O.E Skrevet 15. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2013 jøsses, jeg synger karaoke frivillig hele tiden jeg.. favorittrett må være en forrett min mor lager med reker, kjeks og yummy dipp. Vet ikke om den har noen navn. Hvilken sang beskriver ditt nåværende humør? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=kKyrULAfvq8 Altså, i en type chill humør, hvor Explotion in the sky er en fantastisk måte å "chille" humoren på. Hvilken type person er det jeg har med å gjøre? Hvem er du egentlig? (Kort fortalt: forklar HVEM du er, altså på ett sett og vis identifier deg.) Endret 15. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Jeg heter Linda og er 17 år gammel. Jeg er halvt thai og oppvokst i England, altså veldig internasjonal. Det første folk legger merke til ved meg er at jeg er veldig lav... Underlag av 1,60m. Jeg er sjenert og usikker i de fleste sosialle tilfeller, derfor liker jeg best å sosialisere bak en skjerm Jeg er veldig snill, men kanskje litt for ærlig. Jeg er treningsnarkoman, og ganske skoleflink. Hvilket politisk ståsted har du? Endret 15. juni 2013 av KinderLinda Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Ståsted er feil, men rødt vil være mer i riktig vei. Eneste som fungerer. Sommer eller vinter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Sommer, definitivt, fri (foreløpig, jobb til neste semester.) Hva er dine sentrale politiske meninger? Endret 15. juni 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Har ingen særlige sentrale. Sover du naken? Hvis ikke, whaaat? Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ja, viss du sliter med og sove prøv det. gjør under! Hva burde drømme makkeren din ha? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 En god personlighet er det viktigste. En jrg har god kjemi med. Hva mente du med svaret ditt forresten? Hva synes du om været akkurat nå? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Været akkurat nå: Skjønner ikke helt om du mener denne uka, sommeren eller akkurat NÅ. Det regner litt her jeg bor, og klokka er 4 på natta.. så hva forventer man? Dårlig vær. Om du kunne vert hvilken som helst superhelt, hvilken ville du valgt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 En som kan gjøre seg usynlig. Hvorfor er du våken nå? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Jeg var ikke våken "nå", men brukte store deler av kvelden på å rigge nytt surroundanlegg til PS3'en. Hva skjer til høsten? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Til høsten skal jeg bare jobbe og ta opp et par fag som privatist for å komme inn på Geologistudiet på NTNU til neste høst! Hvor i landet bor du? Endret 4. august 2013 av Christiαno Lenke til kommentar
privinius Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Bor i Buskerud,småby nær Drammen. Føler du deg fornøyd med livet for øyeblikket? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Ligger her etter å ha operert, så kan vel si at det er sånn passe. Hvor ofte onanerer du? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Gjennomsnittlig sikkert..? haha Hva gjør du når du kjeder deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Kjeder meg. Hvilke egenskaper setter du pris på? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Gjensidig respekt og hederlig konkurranseinstinkt. Hva er det mest sexy du vet om? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 muskler dekket i babyolje.. eller god humor. Hvor mange barn vil du ha/har du? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Har nr 3 på vei - det holder nå. Hadde egentlig planlagt å leve livet og kose meg uten forpliktelser og familie, men ett eller annet skjedde underveis.. Hva er din favoritt-feriedestinasjon? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Tenerife - Hotel Sur. Vært der to ganger. Hva synes du om steam? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå