Darthvulture Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 hmm vanskelig, er så mange jeg henter inspirasjon fra, men frank sinatra er jo en fin fyr! gjorde ting "his way" hehe ^^ langt og lite innholdsrikt liv , eller kort, men mye opplevelser og har lagt mye igjen? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Kort med mange opplevelser. Hva skal du i sommer? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Jobbe, jobbe, jobbe... Skal på roadtrip i slutten av mnd, og forhåpentligvis på forumtreff hvis det blir noe av Stavernsfestivalen, I hope! Også skal jeg feire bursdagen min vel. Biiiiiig party! Til slutt skal jeg på FpU's sommerleir, LOL. Vet ikke en dritt om FpU eller politikk i det hele tatt, men blir med venninna mi just for fun Hvordan ser rommet ditt ut? Beskriv det! Endret 13. juni 2013 av ImSoAsian Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Siden jeg eier et hus så er alle rommene i huset mine, men jeg kan godt beskrive favorittrommet mitt: Stoor tv, 2 store Saccosekker, et loddent teppe man kan stikke tærne godt nedi og PS3, Xbox 360 og pc tilkoblet. Tilbringer altfor lite tid der, egentlig, men jeg tror det vil endre seg mot slutten av året.. Hva tjener du nå? Og hva tjener du om 5 år? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (ingenting å svare på) Hva skal du kalle ditt første barn? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg synes Linnea er et kjempefint navn, så det blir nok det hvis jeg får en jente. Hvis jeg får en gutt, så vet jeg ikke enda. Er du god på smalltalk? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 hrrrrmmmmpffpppfff ajaj kkk.. (neida, jeg er faktisk ganske flink) Hva er det beste brettspillet gjennom tidene? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Ludo Rullekebab eller kebab i pita? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 kebab på tallerken tbh hvis jeg kan velge det hvis ikke er det i pita Hvis du har muligheten til å slippe å betale for en ting i butikken på grunn av en feil fra de ansatte, sier du ifra eller bare går du videre? Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg sier ifra hvis jeg oppdager det i tide. Hva er den pinligste situasjonen du har vært i? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Daværende dama sendte meg et dristig bilde på mobilen en gang jeg var på jobb og ville at jeg skulle ta utfordringen. Jeg sneik meg litt vekk og inn en branntrapp og dro opp t-skjorta og ned med buksa og stod der da med buksa på anklene, t-skjorta oppe og tok bilde av "lille-karen". Med ett kom sjefen min inn fordi han hadde sett at jeg hadde gått inn der.. Hva er det kjipeste du vet i verden? 2 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Det kjipeste jeg vet i verden er kjærlighetssorg. Jeg har ikke hatt det ofte eller noe sånn, men de(n) gangen jeg hadde det, så var det heelt forjævlig. Føler du at ditt yrke/din utdanning er den du kunne ønske deg/så for deg ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Definitivt ikke. Hva er motivasjonen din? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Forskjellige ting motiverer meg avhengig av tema/sak. Blir kanskje mest motivert av folk som viser nestekjærlighet og respekt for andre levende vesener samt folk som jobber seg frem i livet. Hvis du kunne angre en handling og gjenta det på nytt med et annet resultat, hva skulle det vært? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Skulle fulgt med mer på skolen og ikke kastet bort ungdomstiden. Hvis du skulle vurdert en ferie, hvor og hvorfor ville du dratt akkurat der? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 På tvers av Japan - hele landet og kulturen interesserer meg så dette står høyt på lista. Starte i Tokyo, fly til Okiniawa og deretter jobbe meg oppover landet til jeg kommer til Hokkaido. Gjerne bo og leve så lokalt som mulig for ekstra effekt. (Har gjort noe av det samme i Indonesia) Hva skal du i dag? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 I dag skal jeg på fest! Din verste uvane? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Altfor selvkritisk. Selv om jeg er best i klassen mener jeg alltid at jeg skal klare bedre og at resultatet mitt ikke er bra nok.. Hva skal til for at du synger karaoke? Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Hmmm, det er lite men antagelig hvis jeg får mer enn 10 000 kroner eller noe verdt det(f.eks en mac) Hva er favoritt-retten din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå