J. Verlander Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Mat og drikke, duh Hvor kommer du fra? Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Arendal. Har du noen gang reddet et liv? Endret 7. juni 2013 av KreativKrabat Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Nei, det har jeg ikke Hvor skal du reise i sommer? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Nei, men har tatt en del Hvor mange gode venner har du? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Tror ikke jeg har mer enn 20 jeg anser som virkelig gode. Bor foreldrene dine sammen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Ja. Hva er det vanskeligste du har gått igjennom det siste halvåret? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Å, lista er for lang. Har du noen gang blitt forelsket i en god venn/venninne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Ja. Har du noen gang lurt på om dette landet, av de mange, egentlig er fritt? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Helt på trynet. Regner på nattevakt inne på BHFS i Bodø by Hvor tjenestegjør /tjenestegjorde du? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 jeg gjorde ikke pga jeg hadde astma ^^ Hva er din favoritt is? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Softis i kjeks med sjokoladestrø. Hva liker du å drikke for å bli drita og samtidig slippe bakrus? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Nå er jeg bare 15 og har aldri blitt drita, så blir litt vanskelig å svare på denne. Har drukktet et par øl og det er alt. Hva synes du om dagen så langt? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Denne dagen var bra. Endelig hjemme etter en 14-timers dag med kurs og litt jobbing etterpå. Godt med en kald øl og sofa nå før litt lesing til eksamen i morgen. Hva er din aller beste egenskap? Og hva er din aller verste? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg vil si at min beste og verste egenskap er den samme; nemlig at jeg er snill. Kan nemlig være litt for snill noen ganger, og sier ja til å hjelpe alt og alle Hva ser du hvis du snur hodet rett til venstre? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 3 kjoler til datteren min, 2 fjernkontroller til tv/dekoder og 1 peis. Hva er den største tabben du har gjort? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 den samme tabben som jeg gjør før hver prøve/fremføring/eksamen osv. å utsette alt til dagen før sånn som jeg gjør med muntlig eksamen akkurat nå skal du en av de nye konsollene? i såfall hvem? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Nei, jeg er mer en dataperson. Har så mange venner med konsoller, så holder det. Hvis du kunne bestemt hva meningen med livet var, og ingen hadde hatt noen tvil om noe annet, hva ville du valgt? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Jeg ville valgt karmatro. Alt du gjør summeres fra et etisk ståsted og du dømmes deretter, uavhengig av gudstro. Lever du et drittliv hvor du er råtten mot alt og alle, dreper, voldtar etc så får du en skikkelig drittevighet sammen med resten av avskummet fra verden. Har du derimot vært snill og rettferdig får du en bra evighet og kan kose deg med det. Hva er synes du verdens beste oppfinnelse er? Endret 12. juni 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Verdens beste oppfinnelse er .. senga! Anvendelig til mange formål, ytterst behagelig, og gjør bestemt mitt liv bedre. Har du noen gang brukket noe, i tilfelle hva? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Brakk håndleddet i løssnø en gang. Hvem er idolet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå