KatrinaS Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Programmerer, evt bygge/designe datamaskiner . (Nerd ) Hva er din drømmejobb? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 NAVer! Neida, jeg tror eg har min drømmejobb Hva er det med det du gjør i ditt liv som gjør det lykkelig? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 4 1/2 mnd sommerferie <3 Hva er den beste dommedagsfilmen etter din mening? (Ps. som TS må jeg se meg fornøyd med at vi nettopp nådde 3000 svar på denne tråden. Overgikk mine forventninger!) Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 oh vanskelig valg, hadde vi tatt med serier hadde jeg sagt den episoden i american dad hvor det er dommedag, den er badass men film så sliter jeg litt, men får vel bli independence day, i am legende og shaun of the dead Liker du det for varmt? Lenke til kommentar
Mazzazz Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg hater det for varmt, jeg! Om det var ett instrument du skulle ha hørt på resten av livet ditt, hvilket instrument ville det vært? Lenke til kommentar
Danek Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Det er veldig vanskelig å velge noe, men tror jeg ville gått for en low-key percussion av noe slag. Hva på deg selv er du fornøyd med? 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Evnen til å få jentene til å le og til å trives i mitt selskap - scorer mye på slikt! Hvilken dessert er favoritten? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Sjokolademousse... Aaah. Hva bedriver du med akkurat nu? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 vel, kan ikke svare noe annet enn at jeg svarer på din post? Men for 10 minutter siden var jeg på vei hjem fra golfbanen. innenfor hva mener du Norge står som et godt eksempel som resten av verden bør lære av? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 At et land ikke går dukken uansett hvor naiv og ræva regjering man har, med en bortforklarende og konfliktsky pingle i førersetet.. Hva skal til for at du skifter legning? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Har en avtale med en venninne om at vi gifter oss hvis én av oss skifter legning, så det skal vel ikke mer til enn at hun gjør det. Oppfatter du selvskading som oppmerksomhetssyke, og hvorfor/hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Nei. Det er vel deres måte å takle ting på. Det forstår jeg. Jamrer man imidlertid i full offentlighet og/eller legger ut bilder av sin egen selvskading for medlidenhet, så ja, da er de oppmerksomhetssyke. Hva ser du frem til? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ingenting Hva skal du i morgen? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Tur med hunden, følge sneipen i barnehagen, jobbe, komme hjem til min fantastiske samboer, spise middag, leke med sneipen, legge sneipen, sitte på internet/se film/spille, pule og/eller sove. Hva er det beste og det verste med internett? Lenke til kommentar
KreativKrabat Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Beste: man kan finne stort sett ALT, underholde seg selv i flere timer.. Verste: man kan finne stort sett ALT, underholde seg selv i flere timer.. Har du noen sinne vært i en trafikkulykke? Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Nei, heldigvis ikke. Ville du ha bodd på mars eller månen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Mars. Hva består ditt kosthold primært av? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 For det meste sunn mat. Hvem er drømmedama/mannen for deg? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Kjæresten. Hvilket fag har du funnet mest givende gjennom skolegangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå