Gå til innhold

Intervju personen under deg

T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er student i utlandet og bor i studentkomplekser med mange singelrom. For et par mnd siden så sa noen til meg at det var noen på rommet mitt. Det er normalt det, så jeg gikk uvitende til rommet mitt for å se hvem av kompisene mine det var. MEN når jeg kikker inn døra, så ser jeg en godt voksen, men attraktiv, kvinne i slutten av førti-årene ligge i en seksuell stilling i senga mi. Hun ser på meg med et diry blikk og sier med en horribel norsk aksent "Jeg elsker deg".

Viste seg at det var en jente fra kjelleretasjen, som jeg hadde lært å si " jeg elsker deg", som hadde etter noen pils med moren sin bestemt seg for å ha det litt gøy med meg. Etter jeg hadde stått der forvirret en stund så kom datteren og noen venninner av henne ut fra forskjellige steder de hadde gjemt seg på rommet mitt. Det ble en god latter, for jeg ble helt satt ut og skjønte ingenting.

Hvilket yrke har du mest respekt for?

• Liker 2
Lenke til kommentar

(Fiat Multipla er den styggeste bilen som eksisterer, uten tvil! Herreguder...)

Jeg vil si "godt betalt" er relatert til hva man får betalt i forhold til det man gjør (antall timer, stressnivå, ansvar) i større grad enn en arbitrær pengesum.

Hvis man skal velge en verdi, vil jeg si 45 000 i måneden - før skatt. Så kan man skaffe seg grei bil, greit hus, behøver ikke ha to jobber for å fø familien, og man kan reise på ferie. Da er de fleste grunnleggende behovene dekket.

Spm. til nestemann: har du blitt "tatt på fersken i akten" noen gang? (hvis du ikke vet hva jeg mener, er du ikke gammel nok til å svare på spørsmålet :)

Endret av KreativKrabat
Lenke til kommentar

Heldigvis ikke enda. Var dog veldig nær en gang. Slapp unna. Det trodde vi i hvert fall. Det har ikke blitt nevnt en eneste gang, så jeg håper det ikke ble oppdaget :p

Hvor ofte drar du laksen? Hvis du er kvinne: Hvor ofte leker du med glufsa?

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som om folk tør svare på det, så jeg får heller gjøre det. :p

"Så ofte det er behov."

Neste spørsmål:

Når var sist du følte sug i magen av spenning i forbindelse med noe du gjorde?

Haha. Knall!

Det er lenge siden nå. Kan ikke huske sist hmm. Jo. En gang morra mi kom hjem. Jeg skulle egentlig ikke være der. Hadde ditcha noe, og det er egentlig fy fy. Hun kom tidlig, og jeg rømte ut vinduet. Ble ikke sett :p

Hva synes du om været i dag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...