Alliha Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Alarmklokka står til 6:35 eller noko. Men dersom eg klare å bli klar på eit kvarter kan eg stå opp halv åtte. Tenke du på noko som du absolutt vil sei til nokon, men ikkje kan/tør? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) @groenn Sengen, garantert. @T.O.E Er ikker sikker egentlig, liker vel egentlig begge deler. @Alliha Ikke akkurat nå. Men det hender. Hva har du lyst på av mat, akkurat nå? Endret 23. januar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Absolutt ingenting akkurat nå. Hvorfor svarer du på det her? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Fordi jeg skal sove nå nei, vet ikke jeg, hehe. Er du trøtt nå? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 ja Skal du tidlig opp idag/imorgen? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 må opp klokken 10 men står nok opp klokken 9 tror jeg. Liker du katt eller hund best? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hund. Hvorfor er du fremdeles våken? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Venter på svar på en annen tråd, pluss at jeg prøver å sove:) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvorfor skrev ikke ArneAustenaa noe spørsmål? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Haha, Var vel for trøtt til at jeg gjorde det Sovet ikke lenge etter med mobilen inne på denne siden Her kommer spørsmålet: Pozza eller pommes frites ? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Pozza, takk. Høyres spennande ut. Now or then? 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Pozza, takk. Høyres spennande ut. Now or then? Now? Hvordan pugger du til prøver/eksamen..osv? (fortell den beste måten du får kunnskap i hode). Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Leser gjennom det, skriver notater, leser notater, leser, leser, leser. Har du gjort noe produktivt idag? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Ja, jeg var på do i dag. Nevn 5 ting som plager deg i livet akkurat nå. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 At jeg har alt for mye fravær på skolen. Det kan få virkelig alvorlige konsekvenser. Den er helt klart på topp. At jeg ikke har en kjæreste jeg kan prate og kose med. At jeg ikke har like mye tid som jeg ønsker til grafisk design. At jeg er/var syk idag tidlig. Følte meg helt jævli. Feber osv. Nå føler jeg meg helt fint. Så får neppe legeerklæring. At kompisen min er bedre enn meg i SC2 Nevn 5 ting som gjør deg GLAD Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 At jeg har alt for mye fravær på skolen. Det kan få virkelig alvorlige konsekvenser. Den er helt klart på topp. At jeg ikke har en kjæreste jeg kan prate og kose med. At jeg ikke har like mye tid som jeg ønsker til grafisk design. At jeg er/var syk idag tidlig. Følte meg helt jævli. Feber osv. Nå føler jeg meg helt fint. Så får neppe legeerklæring. At kompisen min er bedre enn meg i SC2 Nevn 5 ting som gjør deg GLAD Få 5 i snitt er en drøm oppfylt for meg Få jobben jeg ønsker meg. Lære meg mye iløpet av sommerferien. Spille COD MW2 Få skryt av lærerer for noe bra jeg har gjort. Hva fikk du i snitt på ungdomskolen(fortell også hvor mye du jobbet for å få det snittet)? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Eg har omtrent ikkje karakterar frå ungdomsskulen. Eg var sjuk store delar av ungdomsskulen, kom inn på vgs på spesielt grunnlag. edit: trur eg har 2 femmerar eller noko. That's it. Er du nøgd med første terminen din? Endret 24. januar 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Gikk ut av 10. klasse med et snitt på 4,7. Gjorde stort sett ingenting. Da mener jeg ingenting. Møtte opp på skolen (i motsetning til nå), og bare deltok i timen. Det var nok. Aldri noe lekser, hjemmelesing eller noe i den dur. Fikk 6 på eksamen, når jeg faktisk jobba. Edit: Alliha var før meg. Nei, jeg er ikke fornøyd med karakterene mine til jul. Jeg kunne hatt 1 hel karakter høyere snitt. NP. Kanskje 2 også. Hvilken handling angrer du mest på? Endret 24. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er så mye jeg angrer på at det ikke er mulig for meg å nevne det jeg angrer mest på. Men angrer veldig på hvordan jeg noen ganger har oppført meg mot andre. Hva er noe du liker, som andre ser på som rart? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hva er noe du liker, som andre ser på som rart? Jeg spiser hele vannmelonen, med skall og alt. Folk syns det er rart. Hva er det beste du har opplevd nå i senere tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå