VH97 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Ja. Hva er ditt favorittlag i fotball? Lenke til kommentar
creure Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 United i England, Barcelona i Spania, Inter i Italia og Rosenborg i Norge. Hvilken idrett ser du helst på TV? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Fotball. Spiller du fotball i fritida? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Aldri mer Hva liker du best ved en rumpe? (På det kjønnet du liker) forklar hvorfor, med hele fore linjer Endret 19. mai 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Vel, siden jeg liker at gutter er gutter, så synes jeg ikke at de skal ha noe særlig rumpe, det er det jenter som skal ha det. Flat rumpe på gutter, takk Dette her... er en no-go. Mitt spm: Liker du å ligge i skje med jenter? Forklar hvorfor Endret 19. mai 2013 av ImSoAsian Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Nei, jeg liker ikke det. Men jeg liker å ligge i skje med gutter. Det er kjempe koselig. Har du deksel på mobilen din? I så fall, hvordan ser det ut? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg har nå en iCrap som jeg skal bytte ut sporenstraks. Dekselet jeg har, ser ut som en kasett, og på baksida står det at den er "homade". Tolk det som du vil Hva er det beste du vet å gjøre etter du har lagt deg? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Sove!! Hvilke websider MÅ du sjekke jevnlig? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Diskusjon, youtube (for kanalen min), gamer/hardware. Det er egentlig de jeg MÅ se gjennom. Flere også, men jeg MÅ ikke se dem hver dag. Hva synes du om kanalen min? (Signatur) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Så på et par av videoene dine: 1. Bruk originallyd istedetfor musikk. Musikken kan av og til få meg vekk fra et klipp selv om jeg i utgangspunktet er interessert i innholdet. Som et alternativ muter jeg hele dritten hvis jeg MÅ se akkurat den videoen. 2. Snakk istedetfor tekst. 3. Når jeg så GTAIV- bloopers videoen din fikk jeg inntrykk av at du først bestemte deg for å lage en blooperfilm og så startet du spillet og recorda ting til videoklippet. En av kompisene mine som lager Fifafilmer fortalte meg at han recorda ALT han drev på med og lagret ting i forskjellige mapper (praktmål, tabber, glitcher etc). Når en mappe hadde kanskje 20 minutter med råmateriale kunne han lage et klipp på kanskje 2-3 minutter ut av det. 4. Og for Guds skyld ikke bruk "Watch Please" osv i titlene dine Når det er sagt så har jeg subba deg - du har mange videoer av spill jeg digger! Hva SKAL du ha gjort i løpet av livet? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Takker. Enig i mange av tingene du sier her. Skal dog prøve å bli bedre etter hvert. Har bare vært i "bransjen" i en måned, så er ganske fersk. I løpet av helga skal jeg prøve å mekke i sammen noe bra. Digg at du likte noen av videoene da hvilke var det du likte godt? Jeg skal ha gjort mye rart. Få meg en ordentlig venn i hvert fall. Ingen gode venner hittil Hva har du gjort i dag? Edit: Skal ikke snakke i steden for tekst. Det funker rett og slett ikke. Jeg har prøvd mange ganger (mange timer over flere uker), og jeg får det ikke til. Endret 20. mai 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Vert på Diskusjon.no og facebook/G+ for det meste.. Hva er favorittmaten din ? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Offtopic til Bananlaks: Takker. Enig i mange av tingene du sier her. Skal dog prøve å bli bedre etter hvert. Har bare vært i "bransjen" i en måned, så er ganske fersk. I løpet av helga skal jeg prøve å mekke i sammen noe bra. Digg at du likte noen av videoene da hvilke var det du likte godt? Jeg skal ha gjort mye rart. Få meg en ordentlig venn i hvert fall. Ingen gode venner hittil Hva har du gjort i dag? Edit: Skal ikke snakke i steden for tekst. Det funker rett og slett ikke. Jeg har prøvd mange ganger (mange timer over flere uker), og jeg får det ikke til. Jeg likte random GTAIV best - kunne brukt Far Cry 3 outpost videoene som oppslagsverk hvis jeg ikke hadde tatt så godt som alle outpostene allerede On topic: Desidert favoritt er stekt/grillet laks med poteter og en god salat til. Gode pallkandidater er Taco, grillmat og pannekaker. Hvor skal du i sommer? Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Det vet jeg ikke enda Hvor kommer du fra ? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 KINA Hva liker du best der du bor? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Blandingen mellom by og "landet". Hva jobber du som/hva studerer du? Endret 20. mai 2013 av TMB Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Videregående (Studiespessialiserende). Hvilken skole gikk/går du på (helst vgs., ellers barneskole) Endret 20. mai 2013 av NU`er Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Husnes Ungdomsskule. Favorittaktivitet ? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Ut på tur, aldri sur. Hva med deg? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Offtopic til Bananlaks: Jeg likte random GTAIV best - kunne brukt Far Cry 3 outpost videoene som oppslagsverk hvis jeg ikke hadde tatt så godt som alle outpostene allerede Tusen takk Syntes dog at videoene om gta var ganske dårlige jeg. Hvilken av dem snakker du om, og hva var bra/dårlig? On-topic: Min favorittaktivitet er vel egentlig å være med venner. Nå har dette blitt vanskelig da jeg ikke har noen ordentlig venner. Hva synes du om været i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå