creure Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Ja, men bare slike greier som "alle" gjør. Hva er det mest ulovlige du kunne gjort? Endret 14. mai 2013 av creure Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Drap - Som selvforsvar hvis livet mitt eller livet til noen jeg bryr meg om hadde stått i fare. Hva tror du er den kuleste teknologien om tyve år? Lenke til kommentar
Storkman Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 kanskje bygger større datamaskin og sånn sover du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Nei. Hvorfor er du stygg? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Fordi jeg ikke trener like mye som jeg burde - ellers ganske fornøyd med utseende. Hvorfor er du så fin? Lenke til kommentar
Storkman Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 er kanskje genetisk vet ikke noen gang slikket fitte? Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Nei. Har du drept noen før? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Ikke personer, men har nok tatt livet av noen insekter ufrivillig og med vilje. (Dyr osv dreper jeg ikke) Hva liker du best spille på?! (PC konsoll, og hvilke typer spill da?) Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 PC med gamepad. Akkurat nå, Mirror's Edge. Hva liker du best med Diskusjon.no? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Ikke personer, men har nok tatt livet av noen insekter ufrivillig og med vilje. (Dyr osv dreper jeg ikke) Insekter er også dyr. Jeg liker best at jeg kan få menneskelig hjelp til spørsmål som ikke alltid er så lett å google. Hvorfor registrerte du deg her på diskusjon.no? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Insekter er også dyr. Ikke i den forstand. Med dyr tenker jeg han mente pattedyr og kanskje fisk og amphibier, men ikke så små dyr som man ikke merker om man går på dem eller ikke. Men du har på en måte rett! Jeg registrerte meg her fordi jeg kjeda meg litt mens jeg venta på noen på skype. Det tok offte tid før ho svarte så da tenkte jeg jeg kunne poste noe her i mellomtiden. En venn snakka veldig mye om dette, så da måtte jeg jo prøve det ut selv. Hva spiste du til middag i dag og likte du maten?! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Ikke i den forstand. Med dyr tenker jeg han mente pattedyr og kanskje fisk og amphibier, men ikke så små dyr som man ikke merker om man går på dem eller ikke. Men du har på en måte rett! Det kan være. Jeg har ikke på en måte rett, jeg har rett. (fokuset mitt er ikke på å finne noen diskusjon forresten). Insekter er under gruppen dyrearter, eller "animalia", og er følgelig dyr. Om han har missforstått definisjonene, så er det helt greit, men jeg bare rettet på det. Jeg spite en Grandiosa Pepperoni. Helt greit, det er litt "papp", men enkelt og det metter. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) .. Endret 15. mai 2013 av VH7 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Det kan være. Jeg har ikke på en måte rett, jeg har rett. (fokuset mitt er ikke på å finne noen diskusjon forresten). Insekter er under gruppen dyrearter, eller "animalia", og er følgelig dyr. Om han har missforstått definisjonene, så er det helt greit, men jeg bare rettet på det. Greit du har rett (: La oss bare si det, og ja han mente nok det jeg sa siden ellers kan man jo bare svare ja jeg har på det, siden ingen kan med hånda på hjertet si de aldri har tråkket på en maur eller annet innsekt, tatt en flue med fluesmekkeren, Eller noen beitmark og andre kravledyr blitt dreppt ved krattebrand som man gjør eller ikke truffet en eneste flue i ruta med bil eller sykkel. Da ble det det samme som å spørre Puster du. Jeg heier ikke på noe lag egentlig. Men alltid for Tyskland når de spiller som landslag! Hva er den kjedeligste idretten du vet om?! (Gjerne med begrunnelse) Endret 15. mai 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Geevarghese Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Greit du har rett (: La oss bare si det, og ja han mente nok det jeg sa siden ellers kan man jo bare svare ja jeg har på det, siden ingen kan med hånda på hjertet si de aldri har tråkket på en maur eller annet innsekt, tatt en flue med fluesmekkeren, Eller noen beitmark og andre kravledyr blitt dreppt ved krattebrand som man gjør eller ikke truffet en eneste flue i ruta med bil eller sykkel. Da ble det det samme som å spørre Puster du. Jeg heier ikke på noe lag egentlig. Men alltid for Tyskland når de spiller som landslag! Hva er den kjedeligste idretten du vet om?! (Gjerne med begrunnelse) Sex er den kjedligste idretten. Har gjort det altfor mange ganger nå og jeg begynner å bli lei Liker du honning Endret 15. mai 2013 av Geevarghese Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Sex er den kjedligste idretten. Har gjort det altfor mange ganger nå og jeg begynner å bli lei Liker du honning Nei, blir kvalm. Kommer du fra verdensrommet? Lenke til kommentar
synna123 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Ja selvfølgelig... Hva er det mest ulovlige du har gjort? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Lastet ned filer fra piratbukta Har du noen gang lekt med en herlig rumpe? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Jepp, kjæresten....damn Har du noen gang dratt bananlaksen i offentlighet? Endret 16. mai 2013 av TMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå