Gå til innhold

Intervju personen under deg


T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke personer, men har nok tatt livet av noen insekter ufrivillig og med vilje. (Dyr osv dreper jeg ikke)

Insekter er også dyr.

 

Jeg liker best at jeg kan få menneskelig hjelp til spørsmål som ikke alltid er så lett å google.

 

Hvorfor registrerte du deg her på diskusjon.no?

Lenke til kommentar

Insekter er også dyr.

 

 

Ikke i den forstand. Med dyr tenker jeg han mente pattedyr og kanskje fisk og amphibier, men ikke så små dyr som man ikke merker om man går på dem eller ikke. Men du har på en måte rett!

 

Jeg registrerte meg her fordi jeg kjeda meg litt mens jeg venta på noen på skype. Det tok offte tid før ho svarte så da tenkte jeg jeg kunne poste noe her i mellomtiden. En venn snakka veldig mye om dette, så da måtte jeg jo prøve det ut selv.

 

 

Hva spiste du til middag i dag og likte du maten?!

Lenke til kommentar

Ikke i den forstand. Med dyr tenker jeg han mente pattedyr og kanskje fisk og amphibier, men ikke så små dyr som man ikke merker om man går på dem eller ikke. Men du har på en måte rett!

Det kan være. Jeg har ikke på en måte rett, jeg har rett. (fokuset mitt er ikke på å finne noen diskusjon forresten). Insekter er under gruppen dyrearter, eller "animalia", og er følgelig dyr. Om han har missforstått definisjonene, så er det helt greit, men jeg bare rettet på det.

 

Jeg spite en Grandiosa Pepperoni. Helt greit, det er litt "papp", men enkelt og det metter.

 

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar

Det kan være. Jeg har ikke på en måte rett, jeg har rett. (fokuset mitt er ikke på å finne noen diskusjon forresten). Insekter er under gruppen dyrearter, eller "animalia", og er følgelig dyr. Om han har missforstått definisjonene, så er det helt greit, men jeg bare rettet på det.

 

Greit du har rett (: La oss bare si det, og ja han mente nok det jeg sa siden ellers kan man jo bare svare ja jeg har på det, siden ingen kan med hånda på hjertet si de aldri har tråkket på en maur eller annet innsekt, tatt en flue med fluesmekkeren, Eller noen beitmark og andre kravledyr blitt dreppt ved krattebrand som man gjør eller ikke truffet en eneste flue i ruta med bil eller sykkel. Da ble det det samme som å spørre Puster du.

 

Jeg heier ikke på noe lag egentlig. Men alltid for Tyskland når de spiller som landslag!

 

Hva er den kjedeligste idretten du vet om?! (Gjerne med begrunnelse)

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Greit du har rett (: La oss bare si det, og ja han mente nok det jeg sa siden ellers kan man jo bare svare ja jeg har på det, siden ingen kan med hånda på hjertet si de aldri har tråkket på en maur eller annet innsekt, tatt en flue med fluesmekkeren, Eller noen beitmark og andre kravledyr blitt dreppt ved krattebrand som man gjør eller ikke truffet en eneste flue i ruta med bil eller sykkel. Da ble det det samme som å spørre Puster du.

 

Jeg heier ikke på noe lag egentlig. Men alltid for Tyskland når de spiller som landslag!

 

Hva er den kjedeligste idretten du vet om?! (Gjerne med begrunnelse)

Sex er den kjedligste idretten. Har gjort det altfor mange ganger nå og jeg begynner å bli lei

 

Liker du honning

Endret av Geevarghese
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...