Chad Thundercock Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Vet ikke, har heldigvis enda unngått å kjøre noen på tjukka. Hvilken en ting framprovoserer depresjon hos deg? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Gamle bilder av meg og noen som nå er borte. Hvilke sanger gjør deg aggresive eller sinna?! Lenke til kommentar
code Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 And I was like baby, baby, baby, oh Like baby, baby, baby, no Like baby, baby, baby, oh I thought you'd always be mine, mine Baby, baby, baby, oh Like baby, baby, baby, no Like baby, baby, baby, oh I thought you'd always be mine, mine Har du en hemmelighet du VET ville blitt forside oppslag i avisen om du fortalte den? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Nei, så ille står det nok ikke til. Med nøye planlegging og forberedelser, tror du at du hadde klart å drepe noen og kommet unna med det for alltid? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg ville meldt meg selv inn til både politiet og psykiatrien hvis det noen gang skulle gå så galt med meg. Hva skal du gjøre i dag? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hente en bil hos en forhandler og sette den hos en annen forhandler. Ta en annen bil derfra og kjøre hjem. Spise middag og kanskje litt Playstation. Hva gjorde du i går? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Jobbet. Hvorfor brukernavnet ditt? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Jobbrelatert: Akronym for tidligere arbeidsgiver og tallene står for nåværende arbeidsgiver Hva skjer i kveld'a? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 Hadde planer med å finne på noe med en kompis, men tror ikke jeg gidder å gjøre en shit. Se på Berserk og lese tror jeg kvelden vil bli brukt på . Om du kunne møtt hvem du ville over en middag, hvem ville det da vært? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 David Hewlett eller Richard Dean Anderson faktisk, er en stor stargate fan, ville vært en drøm å møtt en av de ^^ Hva skal du gjøre 16. Mai? Lenke til kommentar
Storkman Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Spille poker, trene, spise og sove. Hva ville du valgt av: 1 000 000,- rett i hånda eller 50% sjanse for 2 500 000,- Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Må jo være veldig åpenbart, 1000000 rett i handa. Når legger du deg? Endret 6. mai 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Potetmann Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) 23:15. Hvis du kunne velge mellom at du selv døde eller at en tilfeldig person blant hele verdens befolkning døde, hva ville du valgt? Hva med at du døde mot at to tilfeldige personer døde? Eller 100? Hvor går grensa? Endret 6. mai 2013 av Potetmann Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hmm den er hard. Nå er jeg ganske glad i livet og egentlig er hvert liv for mye. Tror grensa går ved at 2-3 tilfeldige dør. Det kan jo hende det blir en i familien, men jeg satser på det blir noen som ikke har det bra og hadde død snart uansett. Om man tenker på alle de som sulter og alle de farlige kriminelle eller de som bare lever på gata med dop uten noe liv så er sjangsen stor det blir noen av dem. Hva er den lengste reisen du har tatt?! Når og hvor lenge varte den og til hvor?! Lenke til kommentar
Storkman Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Må jo være veldig åpenbart, 1000000 rett i handa såklart. Hvordan er det åpenbart? Er ev+ å ta 50% sjanse for 2,5mill. DET er det åpenbare mest profitable valget, om du ikke har mye penger fra før kan det være argument for å sikre seg 1 mill, dog. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Min lengste reise var til London i 2012, en klassetur som varte noen dager, skulle gjerne blitt lenger.. 22. Juli 2011, hva gjorde du når du fikk høre nyheten om eksplosjonen i Oslo og angrepet på utøya? Hvordan er det åpenbart? Er ev+ å ta 50% sjanse for 2,5mill. DET er det åpenbare mest profitable valget, om du ikke har mye penger fra før kan det være argument for å sikre seg 1 mill, dog. Ganske åpenbart. Du vil jo heller være sikret 1mill, en å ta 50% på 2,5mill, det er jo veldig få som har så mye penger at de føler seg trygg på å satse 50% på 2,5mill. Isåfall sånn jeg ser det, men hva med å holde deg til leken og ikke starte en diskusjon? Lenke til kommentar
Storkman Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 du som starter diskusjon her nå douche Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 22. Juli 2011, hva gjorde du når du fikk høre nyheten om eksplosjonen i Oslo og angrepet på utøya? Jeg var hjemme og fulgte med her på forumet og på nettaviser, i tillegg tok jeg et par telefoner til folk jeg visste var i sentrum for å høre om de var like hele. Er det noe som skal skje i nær framtid og som du gruer deg til akkurat nå? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jupp. Onsdag. 2 framføringer, en gruppesamtale og en prøve. Hva synes du om signaturen min? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Hmm.. det må vel være om jeg blir trekt opp til eksamen eller ikke. Ha mellomrom etter hver strek, så ser det mer ryddigere ut. Og jeg ville hatt en annen farge en rød Men ellers ser det knall ut. Fine specs. Hvordan er ditt forhold til russen? Endret 6. mai 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå