Gå til innhold

Intervju personen under deg


T.O.E

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

And I was like baby, baby, baby, oh

Like baby, baby, baby, no

Like baby, baby, baby, oh

I thought you'd always be mine, mine

Baby, baby, baby, oh

Like baby, baby, baby, no

Like baby, baby, baby, oh

I thought you'd always be mine, mine

 

Har du en hemmelighet du VET ville blitt forside oppslag i avisen om du fortalte den?

Lenke til kommentar

23:15.

 

 

Hvis du kunne velge mellom at du selv døde eller at en tilfeldig person blant hele verdens befolkning døde, hva ville du valgt? Hva med at du døde mot at to tilfeldige personer døde? Eller 100? Hvor går grensa?

Endret av Potetmann
Lenke til kommentar

Hmm den er hard. Nå er jeg ganske glad i livet og egentlig er hvert liv for mye. Tror grensa går ved at 2-3 tilfeldige dør. Det kan jo hende det blir en i familien, men jeg satser på det blir noen som ikke har det bra og hadde død snart uansett. Om man tenker på alle de som sulter og alle de farlige kriminelle eller de som bare lever på gata med dop uten noe liv så er sjangsen stor det blir noen av dem.

 

Hva er den lengste reisen du har tatt?! Når og hvor lenge varte den og til hvor?!

Lenke til kommentar

Må jo være veldig åpenbart, 1000000 rett i handa såklart.

 

Hvordan er det åpenbart? Er ev+ å ta 50% sjanse for 2,5mill. DET er det åpenbare mest profitable valget, om du ikke har mye penger fra før kan det være argument for å sikre seg 1 mill, dog.

Lenke til kommentar

Min lengste reise var til London i 2012, en klassetur som varte noen dager, skulle gjerne blitt lenger..

 

22. Juli 2011, hva gjorde du når du fikk høre nyheten om eksplosjonen i Oslo og angrepet på utøya?

 

 

Hvordan er det åpenbart? Er ev+ å ta 50% sjanse for 2,5mill. DET er det åpenbare mest profitable valget, om du ikke har mye penger fra før kan det være argument for å sikre seg 1 mill, dog.

Ganske åpenbart. Du vil jo heller være sikret 1mill, en å ta 50% på 2,5mill, det er jo veldig få som har så mye penger at de føler seg trygg på å satse 50% på 2,5mill. Isåfall sånn jeg ser det, men hva med å holde deg til leken og ikke starte en diskusjon? ;)

Lenke til kommentar

Hmm.. det må vel være om jeg blir trekt opp til eksamen eller ikke.

 

Ha mellomrom etter hver strek, så ser det mer ryddigere ut. Og jeg ville hatt en annen farge en rød ;) Men ellers ser det knall ut. Fine specs.

 

 

Hvordan er ditt forhold til russen?

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...