felicity Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Å kunne reise bort, få nye impulser og oppleve verden. Hva er det verste med sommeren? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 At effektiv sommer i Norge er en håndfull dager. Ellers regner det og blåser... Hva skal du definitivt gjøre innen sommeren er ferdig? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Roskilde, familieferie til Italia og seile et stykke nedover Norskekysten. Hva er ditt tips for å leve livet? Endret 2. mai 2013 av Kun10kr Lenke til kommentar
Storkman Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Spare opp 100k, ordne meg pass og reise til Malta. Om du måtte ha valgt å ha sex med enten ditt søskenbarn eller en transeksuell, hvem hadde du valgt? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Søskenbarn. Hva er det med forumet som tiltrekker deg så mye? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Andres meninger er billig underholdning. Hvilket naturfenomen ville du likt å observere i virkeligheten? Lenke til kommentar
Storkman Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 En erigrert penis Om du skulle slikke rumpehullet til en kjendis, hvem ville det vært? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Mila Kunis. Hva het den siste filmen du så? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 31. august Hva er det beste som har skjedd med deg den siste uken? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Masse nyheter om GTAV - gleder meg. Hva skal du gjøre i helgen? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Fotball, nå som snøen endelig er på tur bort Hva skal du gjøre 17. Mai? Lenke til kommentar
Storkman Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Som de fleste andre dager: Dra på gymmet, sove og spise. Hadde du betalt 30 000,- kroner for å få deg ett ligg med Jessica Alba? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Nei. (Er ikke treningssenteret stengt på 17. mai?) Hvilke nettsider er du på nå? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Diskusjon, kotaku, webmail, harald a møllers webmail og vg. Hva skjer når man dør? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Aner ikke. Men tror det er mye mulig at det er et "etterliv". Om det snakk om "himmel"/"helvete" tror jeg nok ikke, men på mange måte kan verden sees på som en "himmel" eller "helvete". Kanskje man får muligheten til å lucid dreame alt man vil? Sang å anbefale på en fredagskveld som skal tilbringes alene? Endret 3. mai 2013 av Kun10kr Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 http://www.youtube.com/watch?v=SGuP7A4cwzA Hva skal du til høsten? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Til høsten skal jeg fortsette som automatikerlærling, etter en forhåpentligvis god sommer . Hva er dine morgenritualer? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Lufte bikkja, følge avkommet i barnehagen, dusje, spise frokost, drikke kaffe, dra på jobb. Akkurat det samme i helgene minus det med barnehagen og jobben. Hva gjør du om ti år? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 Om ti år har jeg vært gift i åtte år, er ferdig med advokatutdanningen og har ett eller to barn. Hvilken app lastet du senest ned til mobil eller nettbrett? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Si det. Aner ikke, og vil egentlig ikke vite det heller . Vet bare at jeg om et år skal reise, og så får jeg se hva som skjer etter det. Vet forsåvidt at jeg ikke vil jobbe i en jobb jeg ikke liker, og kanskje helst tjene penger på en måte at jeg har flere fridager enn arbeidsdager. Vet også at jeg vil vokse som person, finne et verdensbilde som får mitt sinn rolig, ha gode venner og en dame. Husker ikke. Har ikke hatt smart telefon siden jula. Beste tips for å få ting gjort? Endret 3. mai 2013 av Kun10kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå