Storkman Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 hva mener du ikke forstår?om du skal holde denne privat så gjør det da , men ikke her inne. da sier seg selv flere vil være med. steam er vel greit det,husker det fra jeg hadde pc i ungdomstiden:-) Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 virker ikke som du er kommet deg ut av ungdomstiden ennå. hva synes du om fotball? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 hva mener du ikke forstår? Det er meningen du skal svare, også STILLE NYTT SPØRSMÅL -- Jeg elsker fotball! go Man UTD! Hva synes du om damefotball? 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Nah, liker ikke fotball. Damefotball er litt penere i hvertfall Hva synes du om storkman? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Matte er enkelt. derfor tjener jeg mye penger i dag. Synes du topicen i denne tråden er for vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Nei, ikke i det heletatt. Hva er din favorittserie som fortsatt blir produsert? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Breaking Bad Hvilken tre ting føler du må få gjort i løpet av ungdommen? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) spise, puste og pisse hva synes du om pizza? Endret 1. mai 2013 av MaseKoppen Lenke til kommentar
Storkman Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 ok så stiller jeg spørsmål: hvor gammel er du Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Sannsynligvis eldre enn deg. En rekke innlegg har blitt fjernet. Nestemann som tuller eller troller får ferie. Hvem lager best pizza av Peppes og Dollys? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Bare frustrerende at folk ikke skjønner leken :/ -- Dolly uten tvil, pizzastykkene er nam nam! Hvilket kommunikasjonsprogram bruker du mest? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 (endret) Etter min mening, Peppes. Det er i hvertfall de jeg synes smaker aller best, mye pga. den gode pizzasausen. Facebook, så litt Skype. Pepsi eller Cola? Endret 1. mai 2013 av ChrisReeve 1 Lenke til kommentar
Storkman Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 følg reglene folkens!!!! ban ham ovenfor meg.. skal svare jeg da for å få fortgang i dette. pepsi- hvem er du? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg er meg, og sånn er det. Hvilke andre nettleser-faner har du oppe? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 En håndfull nettsider med ymse tips om Vim, kontrollpanel for VPS-er, og rapportsenteret her på forumet. Hva skal du i morgen? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Heldagsprøve i matte, alt jeg ser fram til er å få gå tidligere en normalt. Din første torrent du lastet ned, hva var det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Forventer du at noen skal huske det? Det må jo være over ti år siden, ihvertfall for min del. Din siste torrent du lastet ned, hva var det? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Sesong 5 av The Mentalist. Ganske grei serie! Synes du det ska være greit for personer å flagge med andre flagg enn det norske på 17. mai? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Samiske flagg er greit, siden det er en del av det norske folk, på en måte. Men alle andre flagg kan se å hute seg til hælgoland! Hvilke spill spiller du mest? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Sandbox ftw: gta, rdr og far cry Hva er det beste med sommeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå