Gå til innhold

Intervju personen under deg


T.O.E

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Må vel være da eksen ville utforske... har alltid likt litt kinky ting og å slikke hennes rumpehull var vi begge enige om var godt og deilig, nå ville hun slikke mitt rumpehull, motvillig gikk jeg med på det, endte med at jeg slapp en fis når hun holdt på der nede helt ukontrollert, "forholdet" varte jo ikke lenge for å si det sånn..

Lenke til kommentar

Må vel være da eksen ville utforske... har alltid likt litt kinky ting og å slikke hennes rumpehull var vi begge enige om var godt og deilig, nå ville hun slikke mitt rumpehull, motvillig gikk jeg med på det, endte med at jeg slapp en fis når hun holdt på der nede helt ukontrollert, "forholdet" varte jo ikke lenge for å si det sånn..

 

Siden du ikke forstår leken, så har jeg ikke noe spørsmål å svare på <.<

 

Så da spør jeg neste person: Hva syns du om at andre flagg skal invadere 17. Mai?

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar

Helt latterlig. Det er Norge vi feirer, ikke noe annet land!

 

Siden du igjen ikke forstår leken, må jeg forklare deg at det er meningen du skal stille et spørsmål til nestemann!

 

Hvis du ble tilbudt en gratis reise til månen, og måtte bli der i mange tiår, ville du dratt? Hvorfor, hvorfor ikke?

Lenke til kommentar

Da får du leke den selv, jeg gir opp........

 

Jeg bare følger reglene jeg ;) ... som står i førsteposten, som du kan lese om du er usikker på hvordan denne "leken" fungerer.

 

Jeg lar mitt siste spørsmål fortsatt være gjeldende, som var: Hvorfor sitter du der du er nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...