Chad Thundercock Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Nei, men hadde vært kult. Hvilken en hendelse skulle du ønske du kunne reise tilbake i tid og forandre? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Er 1000envis av hendelser jeg angrer på, men ville egentlig ikke forandret noe da jeg ikke vet hvor jeg da hadde vært i dag. Hva er din yndlingssport? Endret 14. april 2013 av Kun10kr Lenke til kommentar
Netj Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 bordtennis Spiller du bordtennis i fritida? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Nei, men skulle gjerne gjort det da jeg synes det er artig . Hva er din største frykt? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 frykten for å dø hva tror du skjer når du dør? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Vet ikke helt. Men er åpen for at det er et liv etter døden også . Hva er ditt yndlings spill? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 bordtennis Hva er ditt yndings mat? Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Heimelagde svenske kjøttbollar Kva gir deg mest glede i livet? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Når jeg føler jeg ikke trenger noe. Vet ikke helt hvordan jeg skal si det . Men noen gang føler jeg meg veldig "komplett" eller noe, men vet ikke helt hva som har fått meg til å føle meg slik heller. Den ene gangen var på Roskilde og jeg innså hvor snill hele verden var med meg . Dessverre aner jeg ikke helt hva som skal til, men de småtingene man gjør hver dag (spise sunt, trene, meditere, venner osv) har nok mye å si for min lykke. Hva jobber du som? Endret 14. april 2013 av Kun10kr Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Rema 1000 medarbeider, men kun på sida av studiet. Kva misliker du mest med Noreg? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Det demokratiske systemet, som jeg mener kunne vært mye bedre. Hvilken utdannelse har du/holder du på med? Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Bachelor i samfunnsøkonomi Kva var den beste dagen i ditt liv? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Lørdag til søndag på Roskilde 2012. Hadde da innsett hvor snill verden var med meg, og hvor lite jeg hadde tatt i mot. Var som om hodet mitt sluttet å produsere tanker eller noe. Lørdagskvelden var crazy som fortsatte i dagen etter, var vel våken i rundt 36 timer eller noe, og gjorde ganske mye artig , mye av det som skjedde kan jeg vel ikke forklare med annet en ordet magisk. Hvor vil du bo om du kunne velge? Endret 14. april 2013 av Kun10kr Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Aner ikke da jeg ikke har sett så mye av verden enda. Planlegger jordomseiling så forhåpentligvis vet jeg det om 5 år . Hvilken film har gjort mest inntrykk på deg? Lenke til kommentar
Netj Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 jordomseiling Det er gøy! Lykke til! en, Jeg liker mange filmer, men mest intrykk på meg....Hayao Miyazakis filmer, tror jeg. Hvilken bild liker du bedre?B&W eller Med farger? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Black/white Har du planer om tattoovering i framtiden? (Hvilket isåfall) Lenke til kommentar
Keiko Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 En tatovering med noe nordisk hadde vært stilig^^ Hva har vært ditt mest skremmende øyeblikk? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Har tre skremmende øyeblikk jeg kan komme på; en var når jeg nesten ble påkjørt av en bil i stor hastighet (totalt min egen feil), en annen gang var en veldig ubehagelig drøm , og den tredje på må være under meditering av alle greier. Hva er din beste opplevelse du kan huske? Endret 15. april 2013 av Kun10kr Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) EDIT: Ble Ninja av 10 kroner, men lar det bare stå. Den er vanskelig da jeg har opplevd mye grøss, men en spesiell hendelse sitter ekstra godt plantet i hukommelsen. Jeg og en kamerat var på ferie et sted i øst-Europa. Utenfor et diskotek der vi befant oss og hadde det gøy, var det et stort, høyt gjerde med piggtråd, og en enorm bikkje på innsiden som holdt vakt. På et tidspunkt måtte kompisen min pisse og la merke til bikkja som kontinuelig stod og bjeffet på forbipasserende. I mens som jeg holdt på å snakke med noen andre, gikk kompisen min bort til gjerde og begynte å terge hunden. Det han underveis ikke hadde lagt merke til mens han satt på alle fire og lagde grimaser og plagsomme lyder til bikkja, var at hunden målrettet var i gang med å grave seg under gjerde og ut til han. Han reiste seg opp på alle to, ropte på meg og sa at jeg måtte se på den dumme bikkja, og akkurat når jeg snudde meg mot han for å se, kom hunden opp fra den andre siden og hoppet opp på han slik at han gikk hardt i bakken. Jeg reagerte først med et smil og latter, delvis fordi jeg var full og tenkte at det der ville stoppe, men det eskalerte raskt. Plutselig ser jeg bikkja putte kjeften sin over hele ansiktet til kameraten min, og jeg hører da en forferdelig lyd, den man hører når man tråkker på en sprø grønnsak. Bikkja røsker til og det følges opp med det værste skriket noen gang. Vi løper bort, klarer etterhvert å jage bort hunden, og jeg snur kameraten min opp som på dette tidspunktet ligger med ansiktet ned i grusen. Her kommer bildet jeg aldri glemmer, halve ansiktet hans var revet i filler, øyet sammen med deler av underleppen hang og dinglet, nesa hans var delt i to, og der venstre kinn pleide å være var nå bare et hult rom med innsyn til kjeften hans. Jeg hører også de værste lydene, rare gurglelyder, som om han forsøker å rope i smerte, men klarer ikke det fordi kjeften er fylt med blod. Politiet ankom kort tid etterpå, og som om jeg ikke hadde sett nok blod og gørr den dagen, ble jeg et forskrekket vitne til hvordan de slo i hjel den store hunden med balltre. Grøss. Hvilken tre ting betyr mest for deg i livet? Endret 15. april 2013 av dicktator 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå