T.O.E Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg bor i Canada og har dermed Canadisk tastatur. Min vaerste vinteropplevelse er vinteren her og naa i Vancouver. Jeg er en stor fan av sno, men her i byen oppsummeres vinteren med 4 grader og konstant regn. Jeg savner en skikkelig norsk vinter. Hvilket dyr syntes du det vil det vaere mest behagelig aa gi en klem? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hmm et dyr som har veldig myk pels... hvilket kan det være da.... kanskje en hund med myk pels, den er ikke like farlig som andre dyr. Om noe i livet kunne gjenoppleves, hva ville du gjenopplevd da? Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) spille Mass Effect 3 igjen hva er det verste spillet du har spilt? Endret 21. januar 2013 av Epic Score Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 World Of World Craft, det er værtfall min mening uten å sette meg skikkelig inn i selve spillet. Coca Cola Eller Pepsi Cola? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Coca Cola er jo ren selvfølge Hva er den bussturen du husker best? Og hvorfor? 1 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Den bussturen rundt innsjøen COMO i nærheten av Milano. Fordi jeg veldig liker den innsjøen COMO. :love: :love: Det er en spennende plassen, og jeg går der hver helg når jeg var i Milano. Hvor mange gamle venner har du ? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Nå er jeg bare 16 så har ikke så mange gamle venner... men er jo noen jeg har hatt ganske lenge. ca 10-15 jeg har kjent i 10år og vært gode venner....ikke helt sikker, men er veldig fornøyd med de jeg har og får nye hele tiden (beholder de gamle) Hva er yndlingsretten din? (har du flere nevn maks 3) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Skogsoppsuppe. Hvor mye penger bruker du i løpet av 12 måneder? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Sånn ca. 160 000 brukte jeg i 2012. Enkelt og greit all inntekt (stipend/studielån + litt deltidsjobb). Sparte ingenting i 2012, som gjorde det til et enkelt regnestykke. Liker du Denzel Washington? Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Ja jeg liker Denzel Washington, han er en god skuespiller og han er kristen Hvilket inntrykk får du når du leser profilen min? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 over gjennomsnittet innteressert i spill. men det er vell andre du skal intervjue...(?) har du dame? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Nei, er på utkikk etter en Fortell litt om din holdning til RTS spill Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) Hmm, de tar offte litt tid å komme i gang med. Det er jo de spilla man ikke blir lei av med en gang, men er ikke helt typen til det. Tror jeg bare har spillt AC brotherhood om man kan regne det som et RTS spill da Gamer du noe? (isåfall på hva og hvilke spill? ) Endret 21. februar 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) se nicket mitt men ikke spillt på ~2 mnd og det går i PC.(spiller litt fifa :O ) hvorfor laget du konto på diskusjon.no ? Endret 21. februar 2013 av BFF-BattleFieldForever Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Fordi en venn av meg hadde det og snakket om det ganske offte. Så var jeg mye på skype, snakket med en person som brukte lang tid på å svare. Imellom svara kjeda jeg meg litt så derfor lagde jeg bruker til å kunne poste noen inlegg imellom hvert svar Hvorfor går ferien over så fort? Lenke til kommentar
KåreMedLåret Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Tiden går fortere når man har det gøy. Hvorfor er du her på denne posten? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 fordi du bumpet den hvorfor satt jeg hele helga og gjorde matte? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Det er jo meningen at du skal intervjue meg, ikke motsatt! Fordi lekser er viktig. Hva kommer du til å forberede før Justin Bieber besøker Norge? Endret 10. april 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 hagla mi hva syntes du om Justin Bieber Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Har ikke noe imot han, men liker ikke musikken hans. Hva syns du om sci-fi? Hvilken sci-fi serie er din favoritt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå