Netj Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Du mener at jeg med annet kvinne? Jeg tror at vi vil se på film, prate med hverandre,shopping,spise noe som særlig. Hvilke liker du mer, sjokolade eller tomator? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Tomater er jeg ikke spesielt glad i, så jeg får si sjokolade Er du i god fysisk form? Lenke til kommentar
ggree Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Ikke for tiden, nei. Hvorfor har du enda ikke bosatt deg et år på et villt og eksotisk sted for å leve livet mens du enda kan? Endret 11. januar 2013 av ggree Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Vet ikke om det er så eksotisk, men bor nå i Japan for et år. Liker du Fleksnes? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Fleksnes er en norsk komiserie fra 70- og 80-tallet. Veldig morsomt Hva liker du best å se på TV? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 filmer, mest action. Eller gamer en del Hva er siste bilde du malte som du husker? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Lagde en gaijin-kalligrafi. Hva heter moren din? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Mamma Har du noen gang sparket en katt?, isåfall hvorfor? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Ja. Nabokatten som har stygg mot mine katter. Den ble ikke skadet, men ville ikke gjort noe lignende den dag i dag. Jeg var 8-9 år når jeg gjorde det. Har du (eller din familie om du bor hjemme) dyr? I så fall, hvilke? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Uff, ja mange..... D astarter jeg bare oppramsingen jeg: En hund en katt 9marsvin 4 kaniner 12 haner og høner 1 hamster Er søstra me som er så gl i dyr, jeg synes det holder med hund jeg Hvilken film vil du anbefale meg å se? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Fight Club Hvis du måtte sitte fastlåst i et rom og høre på enten Justin Bieber eller Rebecca Black i to uker i strekk, hvem ville du valgt? Endret 11. januar 2013 av TMB Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Måtte blitt bieber, bedre beats og mye mer materiale og høre igjennom. Om du kunne drepe en person i hele verden uten å bli tatt, hvem? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 (endret) Edit: For sen. Endret 11. januar 2013 av ChrisReeve Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hmmm, ingen jeg hater nok til å drepe.. informere meg først kanskje drepe lederen som starter 3 verdenskrig eller en person terrorist/person som vill utrydde menneskeheten? Om du kunne fått den jobben du ville hvilken hadde det vært? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 En eller annen stilling hos Google eller Facebook. Hva er det som får deg til å tikke i hverdagen? Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 det vet jeg ikke, fordi jeg skjønner ikke hva du mener med ordet "tikke" haHAA genialt hvorfor sitter du innendørs foran datan akuratt i dag? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Satt meg akkurat forran pcn skulle egentlig bare fappe og gå og legge meg men ble sittende på diskusjon.no Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Satt meg akkurat forran pcn skulle egentlig bare fappe og gå og legge meg men ble sittende på diskusjon.no ^ du glemte et sporsmaal! Som TS av denne traaden, som naa sjekket disjusjon.no for forste gang paa veldig lenge maa si jeg er imponert over hvor stor denne traaden har vokst seg! Smule stolt av meg selv som TS. Hva har du gjort i ditt liv som har gjort det mest stolt over deg selv? Endret 18. januar 2013 av T.O.E Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Har du ikke æ, ø,å ?? Det må ha vært å planlagt en ferie og gjenomført den. Resite helt alene til Spania med buss,... hmm egentlig blir jeg stolt over meg selv hver gang jeg mestrer noe som krever litt. (: Hva er den værste vinteropplevelsen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå