Delvis Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ikke helt 100% på noen. Broren min er vel den jeg stoler mest på. Synes du kvinner er mer verd enn menn? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Nei, det synes jeg ikke. Hvilket band vil du si var din første favoritt? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Mitt første favorittband? Det må være Black Sabbath. Hva er ditt nåværende favorittband og hvorfor? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Opeth, uten tvil. Måten de blander tung progressiv death metal med utrolige rolige stemningsfulle partier i nærmest alle sine avanserte og teknikkrevende sanger skaper en utrolig følelsesopplevelse for meg. Spør du meg om hva sangene handler om though, så har jeg ikke peiling, siden det er bare instrumentenes samspill/teknikk og vokal følelsessynging som interesserer meg. Hva er de tre beste kvalitetene med deg? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 At jeg ikke er selvgod nok til å finne tre kvaliteter. Er du lykkelig? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nei, absolutt ikke. Føler du at du er akkurat der du vil være i livet? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nei. Mykje igjen. Kva hadde du gjort dersom du plutseleg var tom for penger og støtte frå andre? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg hadde satset på rappingen min. Søk opp "Eminem" på youtube, så finner du meg Hva ville du gjort hvis du ikke hadde noe mat, var i et fremmed land uten penger, og alle butikker og restauranter var stengt? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hva skal man med penger om alle butikker og resturanter er stengt? Jeg bare lurer. Jeg hadde prøvd å bli kjent med noen, eventuelt funnet ut hvor den norske ambasaden var, og fått hjelp av de. Hva bruker du mesteparten av fritiden din på? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg hadde satset på rappingen min. Søk opp "Eminem" på youtube, så finner du meg Finner ikke noe jeg, link ? Nå for tiden er det vel pc Har du noe på hjertet? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Har alltid mye på hjertet. Akkurat nå irriterer jeg meg over at jeg føler meg "tvunget" til å dra på russeballet imorgen, fordi hun jeg skal gå med har gleder seg lenge, og jeg ikke har samvittighet til å ditche hun. Favorittverktøy? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hammer hvem er du? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 18 år gammel lat fyr, med lidenskap for grafisk design og gaming. Hva var det siste du gjorde med en venn? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg planla Sverigetur for 3 min siden. Hva skal man med penger om alle butikker og resturanter er stengt? Jeg bare lurer. Du kunne kjøpt av privatpersoner. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Siden Hanske ikke la ut noe spørsmål, så tar jeg den jeg. Liker du Queen? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Who doesn't? Må forøvrig anbefala musikalen, såg den i London. Kor er du nå? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Akkurat nå er jeg på jobb. Hva skal du i helga? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Sitte ved min kjære pc og spille. Kanskje se litt på J.A.G ? Hvor kommer du fra ? Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Trondheim. Hvor kommer du fra? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hamars beste vestkant Du tenker på henne nå. Hvorfor gjør du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå