Primer4 Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Latina lett, (like bra ass og penere tryne) BMW eller Mercedes? Lenke til kommentar
Margul Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Bmw, lett! Norge vinner håndballfinalen på lørdag, sant? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Om de spiller sånn som mot Sørkorea er det uslåelige. Iphone eller Android? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 En smarttelefonfamilie eller en familie med mobile operativsystemer. Hm. Vanskelig valg. Går for operativsystemer jeg. Nintendo eller Sony (på utvikling av spillkonsoller)? 2 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Med tanke på at Nintendo bare roter det til med tullete kontroller må det bli Sony. Har gode minner fra PSX og PS2. Hvordan tror du boligmarkedet kommer til å utvikle seg i løpet av 10 år? Boble som sprekker, eller en evig spiral oppover? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 22. september 2012 Forfatter Del Skrevet 22. september 2012 Boblen sprekker nok... Og det er nok ikke saa lenge til! Hvilken "menneskerase" har du generelt best tillit til? Lenke til kommentar
N* Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg liker best eksotiske dyr. Skal jeg kaste det gamle håret mitt som ligger på skrivebordet? Det er en kjempedreadlock. Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Øh, ja.. Hvilken PC anbefaler du? Lenke til kommentar
pepsi1max Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg anbefaler en stasjonær selvbygget pc. er ikke så flink på deler da. Hvordan ville du gått fram for å spørre en jente/gutt ut på date? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Gitt at jeg kjenner personen godt fra før av, ville jeg bare sagt det rett ut. Typ "Du vil ikke være med å gjøre xxx, eller yyy en da, da?" Er det en person jeg ikke kjenner godt, kommer det ann på veldig mye annet. -- Hvis du hadde en dag igjen å leve, hva ville du brukt den dagen på? Lenke til kommentar
rabbitmonster Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Protestere mot SV - og dermed redde Norge fra uendelig idioti. Hva ville du valgt av (gjerne med en liten begrunnelse hvis mulig) 1) Tusen random mennesker dør, men barnet ditt får leve? 2) Tusen mennesker får leve, men barnet ditt dør? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Nr 1. Det siste man vil la skje er at eget barn dør, uansett hvilke konsekvenser det får. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Protestere mot SV - og dermed redde Norge fra uendelig idioti. Hva ville du valgt av (gjerne med en liten begrunnelse hvis mulig) 1) Tusen random mennesker dør, men barnet ditt får leve? 2) Tusen mennesker får leve, men barnet ditt dør? Jeg ville også ha tatt nummer én. Men dersom folk hadde funnet ut at jeg hadde tatt et slikt valg hadde nok både jeg og barnet mitt blitt drept allikevel. Hvis du skulle være med i et reality TV program (type Farmen, Paradise Hotel, Robinsonekspdisjonen etc), hvilket program ville du ha valgt? Lenke til kommentar
Alpha Centauri Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Ville nok valgt 71 grader nord. Er det eneste reality-programmet som ikke er totalt idiotisk (IMO). Hva slags hobbyer har du? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Liker blant annet å spille, lese, reise og skrive. Liker du å kjöre bil? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg liker å sitte på, men synes det er skummelt å kjøre. Hva er det beste du vet? (Mat) 1 Lenke til kommentar
pepsi1max Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Pasta med pesto! Elsker det helt sinnsykt mye! Hvordan er fredagskvelden din hittil? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Above average. Tottenham eller Arsenal? Lenke til kommentar
Alpha Centauri Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Arsenal all the way. BF3 eller MW3? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 MW3 Hvilket av de følgende ordene ville du valgt for å beskrive deg; Salt, Sukker eller Pepper? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå