_nomad Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Da lot jeg som jeg jobbet, mens jeg ventet på at klokken skulle bli 1400 Hva brukte du penger på sist? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 En baguette med tacofyll og en rød iste til lunsj i kantina på skolen min. Hva skal du gjøre i kveld? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Sove. Uttrykt i en enkel setning; Hvordan ville du forandret hverden i dag dersom du satt med all makt? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Sove. Uttrykt i en enkel setning; Hvordan ville du forandret hverden i dag dersom du satt med all makt? Vel jeg ville ha prøvd å kaste ut bråkmakerne ut av skolen. Også ville jeg ha kjøpt masse ting ti meg..biler..fly.osv. Jeg ville ha satset mye på IT- Delen. Også ville jeg prøve å utrydde fattigdom/jobbledighet. Hva er drømme jobben din? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Bøddel, kystvakt -- utrykk med chopper, musikkartist i band, sektleder, gjengleder, "internal affairs" norge, økokrim, datatilsynet, KRIPOS, ... mer kommer jeg ikke på akkurat nå. Hva er ditt verste minne? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Uttrykt i en enkel setning; Hvordan ville du forandret hverden i dag dersom du satt med all makt? Vel jeg ville ha prøvd å kaste ut bråkmakerne ut av skolen. Også ville jeg ha kjøpt masse ting ti meg..biler..fly.osv. Jeg ville ha satset mye på IT- Delen. Også ville jeg prøve å utrydde fattigdom/jobbledighet. Det var fire setninger, hvorav halvparten var svar på spørsmålet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Bøddel, kystvakt -- utrykk med chopper, musikkartist i band, sektleder, gjengleder, "internal affairs" norge, økokrim, datatilsynet, KRIPOS, ... mer kommer jeg ikke på akkurat nå. Hva er ditt verste minne? Da jeg kjørte i fylla og ble tatt (26 år siden). Eller helst dagen derpå da.. Hvor høy er du? Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 165cm. Hva skal du i morgen? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Skole Hva er det dyreste du eier av helt unødvendige ting? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 En fiolin som jeg ikke får brukt. Hva er ditt syn på Datalagringsdirektivet som er så mye omtalt i media for tiden? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Spionasje på det norske folk av vår egen regjering burde være ulovlig, så lenge det ikke er mistanker om kriminell aktivitet, enten det er snakk om overvåking av telefoni, post eller pc. Hva synes du om øl? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg syns det smaker vondt, lukter vondt, men ser pent ut. Hva syns du om rødvin? Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Smaker fært! Hva synes du om (å) fly ? Endret 17. januar 2011 av -Sevve- Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Helt ok det. Kan bli litt kjedelig om det er en lang flytur, men ellers helt greit. Hater å lette/lande, grunnet smerter i ørene. Hvilken TV-serie foretrekker du? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Top Gear. Hva synes du om McDonald's? Endret 17. januar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Top Gear. Hva synes du om McDonald's? Godt og billig? Hvor gammel er mormora di? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hun hadde vært akkurat 100 år nå, men ble bare 93. Er du sjenert? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 I enkelte sammenhenger. Slet med sosial angst tidligere. Er du ensom? Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg er ikke ensom! jeg bor sammen med en fantastiske kjæreste Hvis du skulle nevne én ting fra toppen av hodet som du virkelig angrer på at du (ikke) har gjort - Hva skulle det vært? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg angrer på at jeg tok meg jobb i Lillehammer og at jeg flytta hit. Stoler du helt og holdent på noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå