Akse Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Hvitost. Tysk eller Fransk? Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) tysk edit. blir for mye enten eller her, trodde jeg var i en annen tråd nå. hvilken type bil foretrekker du? hva vektlegger du når du kjøper bil? Endret 5. januar 2012 av settings Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Ettersom jeg holder på å kjøpe min førstebil nå så ville jeg sagt at at en Alfa Romeo 156 JTS selespeed med firehjuls-trekk hadde vært konge. Sedan altså. Men en litt sprek Sedan eller coupe med litt design. Eller American Muscle. Stand på bil og hvor godt jeg liker den. Både hvor praktisk, kjøreglede og utseende + komfort. Hva er de 3 første tingene du gjør når du våkner? Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 slår av alarmen, drar over dyna igjen, for så å prøve å sovne før jeg MÅ opp. Hva er det lengste du har sittet foran datamaskinen i strekk? Do pause og steke pizza regnes ikke som en 'stop' Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Blir vel 17-20 Timer. Hvor ville du helst reist på backpacking, Sørøst Asia eller Australia? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Sørøst-asia, tror det er langt mer variert enn kun Australia. Hva studerer/studerte du? Lenke til kommentar
Wishmaster1 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Lager og logistikk og cnc maskinering. Har studert regnskap og økonomi i 3 år. Hvor mange ganger pleier du å gå på toalettet i løpet av en dag. Antall bommelom og bimmelim Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hmm, ca 4-5 tenker jeg. 4 bimmelimmer og 1 bommelomm. Hvis du kunne endre en ting i Norge, hva ville du endret? Politisk. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Bilavgifter. Hva synes du er viktigst å oppnå, mye penger eller ekte kjærlighet? Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Mye penger, større tro på det. med penger kan man kjøpe det meste, inkludert kjærlighet hva syns du om "gamers"? Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 At det er folk som kaster bort masse tid. Tror du virkelig at alt kan kjøpes med penger, blant annet ekte kjærlighet? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Nei, det gjør jeg ikke. Synes du hundekjøring er gøy? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Har ikke prøvd, sikkert morsomt det! Sove lite og få mye ut av dagen, eller sove mye og drive dank? Lenke til kommentar
forglemmegei Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det er viktig å sove nok. Ellers får man ikke så mye ut av dagen. Hvilken av Norges oppnåelser synes du er viktigste? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Jeg er ikke så fornøyd med Norges oppnåelser faktisk. Med tanke på hvor godt utgangspunkt vi har for å gjøre gode ting, så har vi ikke gjort så mye bra. Får vel nevne ostehøvelen da. Hvilket yrke ser du på som det viktigste yrket i verden? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Lærerne. Uten dem får vi ingen dyktige mennesker i noen yrkesgrupper, og da faller også all kompetanse bort. Vi ville dødd ut eller gått tilbake til et primitivt liv. Hadde du vært villig til å ta opp lån for å oppnå din største drøm? Lenke til kommentar
Retningslinjer Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ja. Hva spiser du på juleaften? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Pinnekjøtt. Hva er det du liker med Norge sin politikk? Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg liker at den i stor grad ivaretar Norges interesser og status i en internasjonal sammenheng, samtidig som den fører en rettferdig og fornuftig innenrikspolitikk med tanke på den vanskelige verden vi lever i. Hvilken sjokolade liker du best? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Stratos. Kva er du mest interessert i? (hobby, fritid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå