Christiαno Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Lest til eksamen. Ok.. jeg har forsøkt å lese til eksamen da. Hva skal du i morgen? Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Ha juleavslutning på folkehøgskolen. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Du forstod nøyaktig halvparten av leken. Grattis. 2 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Det gjorde du også.... Hva synes du er kjekkest med julen? Lenke til kommentar
Superfisk1 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Det gjorde du også.... Hva synes du er kjekkest med julen? Å glede andre Kan du beskrive deg selv med tre ord? Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Nei, min personlighet er for kompleks og mitt legeme er for unik til å kunne bli beskrevet med bare tre ord. Hvilken julegave tror du du vil få størst glede av? Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 En vinterjakke. Føler du at du er en velykket person? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Ja, og på noen områder mer enn andre. Gleder du deg til et nytt år? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Nei. Hvilken musikk hører du mest på? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Køntri!!! <3 Hvilken brus er din favoritt? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Fanta. Hvilken artister foretrekker du innen countrysjangeren? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Brad Paisley, Toby Keith osv. osv!! Liker du å se på Dexter? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Ja fy faen! selv om folk har klaget på siste sesongen, er det min favorittserie. Er midt i rerun av serien nå og storkoser meg. Hva er ditt egentlige navn (kun fornavn hvis du fortsatt vil være anonym)? I hvilke kategorier på diskusjon.no er du mest aktiv og hvorfor? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg heter Karina og jeg henger mest på lekeplassen fordi jeg klarer ikke å formulere meg godt nok til å delta i seriøse diskusjoner Hvilken er din favoritt Harry Potter-film og hvorfor? (hvis du har sett dem) Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Den første. Vet ikke hva den heter, men den gir god stemning hver gang jeg ser den. Hvilken sport driver du med? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Veldig useriøs e-sport på det beste. Hvilen evne skulle du helst ha hatt? Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Evne til å kunne smile og være snill til alle, selv om jeg ikke er det. Tror du andre ser på deg som en interessant person? Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Evne til å kunne smile og være snill til alle, selv om jeg ikke er det. Tror du andre ser på deg som en interessant person? Iført mitt kattekostyme, er jeg en meget attraktiv, hyggelig og velformulert ung herremann. Hvis du kunne trylle fram en kvinne, hva ville du fått henne til å gjøre? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Iført mitt kattekostyme, er jeg en meget attraktiv, hyggelig og velformulert ung herremann. Hvis du kunne trylle fram en kvinne, hva ville du fått henne til å gjøre? Hvis jeg kunne trylle frem en kvinne antar jeg at jeg kunne få det utseendet jeg ville også. Det hadde blitt heftige saker Jeg hadde selvfølgelig fått henne til å vaske leiligheten, lagd middag, deretter en tur inn på soverommet... for å skifte sengetøy. Jeg er altfor dårlig til det. Sengetøyet må jo brukes, derfor hadde jeg lagt henne på sengen... og fått meg en god natts søvn. Jeg hadde selvfølgelig ikke klart å holde fingrene fra fatet... så derfor måtte hun gjemt det. Mat på kvelden er ikke sunt. Det er bare en ting å gjøre med ei skikkelig heit jente, og det er å... spør om tips på hvordan hun holder figuren. Ligger hun naken i sengen hadde jeg kastet meg over henne... tilfelle det er andre i rommet og hun var sjenert. Siden alt ligger til rette for en skikkelig runde, hadde jeg jo utnyttet dette... så Scrabble hadde det blitt spilt nok av PULE!!! Hvis du kunne velge å fjerne Facebook, google+ og alternativet MS sikkert jobber med å gulpe opp (allerede har?) fra internet, ville du gjort det da? 3 Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Fyyyyy fela! Du MÅ seriøst få deg en jobb innenfor noe humorgreier. Det der er det beste jeg har lest på jæææææævli lenge! Love internett <3 Jeg ville fjernet alt det. Fordi jeg mener det tar så altfor mye av livet til folk. er lei å sitte i juleselskaper å høre onkler å tanter snakke om det... Greit å snakke om andre ting på facebook. Men ikke snakk om facebook på andre ting. *know what i mean? Hva var det beste med din barndom? Endret 31. desember 2011 av Peus94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå