K.B.E Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 "Rec". Hvem er favorittregissøren din? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hm, vanskelig. Har lenge vært storfan av Quentin Tarantino, men etter at han oppdaget det han mente var definisjonen av kul har filmene hans falt litt. Robert Rodriguez er mer interessant i disse dager, kommer fra omtrent samme skolen men er litt mer stilisert i sine filmer, selv om de ikke alltid er like bra. Zack Snyder er også høyt opp på lista, men igjen - ikke nødvendigvis like bra filmer alltid. Har du en favoritt spilldesigner? I tilfelle hvilken? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Tore Blystad Han er tøff Hva misliker du mest med hverdagen din? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Å aldri få sitteplass på t-banen når jeg skal hjem på ettermiddagen. Har du hatt en bra helg? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Nei, for den markerer slutten på en herlig ferie... Må du, som meg, stå opp irriterende tidlig på hverdager? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Fikk besøk av min fetter og onkel som jeg ikke har sett på 2 år, hvis ikke mer! Bare det gjorde det til en god helg ^^ Hva er planen din for i morra? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Gå på skole, vet ikke hva som skjer etter skolen, hehe... Beste ferdigpizza ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Grandiosa Pepperoni. Når må du stå opp i morgen? Endret 9. oktober 2011 av TMB Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Egentlig 06:15. Men det blir nok til at jeg står opp i 06:30-06:40-tida i stedet. Hvor bor du? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Dette året bor jeg i Washington, litt utenfor Seattle, men når jeg kommer tilbake til Norge er det Bergen det går i. Hvilke OS har mobilen din og hvorfor valgte du den? Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er vel Sonys egenproduserte, fire år og k810i holder fortsatt stand Hvor ser du deg selv om ti år? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Enten holder jeg på med min doktorgrad i historie i et annet land, eller så tror jeg er lektor og er lærer i diverse fag på vidergående skole Den siste filmen du så, og var den underholdende? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Flytekniker, fin bil hus og kanskje familie Synes du kollektivtrafikken er tilfredsstillende der du bor ? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Lokalbussen kunne ha gått litt oftere enn to ganger i timen på morgenen, men når det gjelder å komme seg til Oslo sentrum funker t-banen ganske bra. Hva spiste du til middag i dag? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Spiste lamme kotteletter og poteter før idag, nå er det kyllingsnitzel og pommes frites. Hvilken årstid liker du best og hvorfor ? Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Sommer, fordi det er varmt, gå på stranden og spille fotball. Hva er ditt favoritt spill? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Gjennom tidene er det Final Fantasy 7, på denne siden av 00 er det Portal. Spiller du brettspill? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Når jeg finner folk å spille! Går alt fra Talisman til monopol Og hvis D&D tells, så har jeg gjort det en del også. Kunne du vært en lærer på videregående skole? (fag valgfritt) Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Klart det, studerer pedagogikk as we speak. Men kanskje ikke i norsk eller matematikk, muligens engelsk eller diverse samfunnsfag som rettslære eller samfunnsfaglig engelsk. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 28 Hvilket lem ville du ofret først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå