Alliha Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Fredrik. Er du glad i kunst? Har du noko hengande på/i rommet ditt/leilegheten din/huset ditt? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg har ingen stor interesse for kunst. Jeg flytta for omtrent et halvt år siden, så å finne bilder å henge opp har ikke akkurat vært førsteprioritet. Har du jobb? I såfall, hva slags jobb? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Eg har ein deltidsjobb utanom skulen der eg sett opp nye maskinar for Statoil (jobbar i YIT). Av og til jobbar eg som avløysar hos naboen heima og. Gler du deg til livet ditt i framtida? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Det spørs hva slags liv det blir. Jeg skal jobbe hardt for å gjøre det gledelig. Hva er de 3 viktigste tingene du søker i en venn? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 En god venn for meg må blant annet ha humor, være lett å snakke med og ha mange av de samme interessene som jeg har. Hvor bor du? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Bergen. Når spiser du middag? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Oslo Vest.Middag er 1740 hver dag, jeg er vanemenneske som faen. Helger er det noget senere. Liker du å reise? I så fall, hvor? Endret 20. september 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Ja, jeg liker å reise. Overalt egentlig, bortsett fra "Syden". Hater å reise utenlands for så å være strandet i parasollhelvete sammen med 30 000 andre nordmenn. Skal du kjøpe Fifa 12? Endret 20. september 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 FIFA 12 blir (dersom alt går som det skal) å finne i postkassa mi neste uke! Denna karen har forhåndsbestilt! Hva annet gjør du akkurat nå, bortsett fra å henge på diskusjon.no? Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Nei. Missliker fotball. Hva er din adresse, ditt personnummer og kontonummer? Trolololo Endret 20. september 2011 av tobias6666 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg sitter og fyller ut noen papirer fra enhetsregisteret. (har planer om å registrere politisk parti i løpet av uken, sammen med kompiser) Når har du planer om å legge deg i kveld? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Seint! Jeg har fri i morgen. Hva har du vanligvis i lommene dine når du er ute? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Nøkler, mobil og lommebok. Favoritt farge ? Endret 20. september 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 blå favoritt tvserie? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Top gear. Støtter du nedleggelse av Vinmonopolet, og generell liberalisering av norske tobakks- og alkolover? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg synes Vinmonopolet er en av de bedre tingene i Norge. Vi har langt bedre utvalg på alkohol enn hva f.eks danskene har, som ikke har pol. Tobakk bryr meg ikke. Hva er den dyreste tingen du har kjøpt med egne oppsparte penger? Lenke til kommentar
Ph.D Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 En Remington 870 super mag. Hva er det flaueste du noen gang har opplevd? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) På en skoletur til utlandet var det en random som skulle rane meg. Han tok kvelertak, jeg besvimte og da jeg våknet etter et par minutter, hadde jeg tisset på meg. Veldig flaut, men vennene mine var veldig hyggelige, heldigvis. Læreren var også i nærheten og hjalp meg til legevakt. Har du noen gang vært utsatt for ran, lommetyveri e.l.? Endret 21. september 2011 av Hanske Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Nei, faktisk (og heldigvis) ikke... Men har opplevd en fyr som angrep enn annen med øks på Karl Johan rett foran meg... Hva er det beste en venn har gjort for deg? Endret 21. september 2011 av PolarCow Lenke til kommentar
FishTank Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vært der for meg gjennom alt og hjulpet meg med viktige avgjørelser! Hvilken film er den skumleste du har sett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå