Slettet--- Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 De har både sine positive og negative sider, men jeg foretrekker SAS da jeg føler selv at norwegian er lavpris hvor alle de uforskammede idioten kommer på. visse turer har jeg nesten gått av askaftet pågrunn av noen som er så hjernedøde at det ikke skulle vært lov. uendelig med penger eller den perfekte familie for deg med vanlig inntekt? begrunn svaret Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Perfekt familie med vanlig inntekt, av samme grunn som jeg nekter å bruke juksekode i The Sims. (Men som nevnt tidligere, dette er ikke Pepsi eller cola-leken, hold dere til intervjuspørsmål) Hvorfor er akkurat du verdt et intervju? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Fordi jeg er unik. Om du kunne hatt utseendet til en person, hvem skulle det vært? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 McHansern Om du skulle vært Kammizez eller necrosodomik proctologo, hvem ville du vært? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 ingen av dem, da jeg ikke har kjennskap til de. hvilken av dine elektroniske enheter liker du best? (mobil, laptop, stasjonær, ps3, xbox osv...) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg kjøpte Samsung Galaxy Tab 10.1 for et par dager siden, så nå for tiden er den gøyest å leke seg med, men min favoritt av alt er gjerne stasjonæren som desverre er på et annet kontinent enn jeg befinner meg på. Grunnen til at den er favoritten er at alt bare fungerer som det skal med den, og den er så funksjonell til alt fra skolearbeid til spilling. Hvis du kunne velge hvor i verden du ville vært akkurat nå, hvor ville du vært? Lenke til kommentar
Wishmaster1 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Pattong beach, thailand. Hytte ved sjøen eller fjellet? Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Sjøen, med badstu og badestamp Hva i livet skulle du ønske du kunne mestre helt ut til fingerspissene? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Objective-C Ville du valgt en dyr bil eller en dyr båt? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Bil. Båt er så sesong og vær-avhengig. Hva var den siste sangen du hørte på? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=bMN6CuB6R1c&feature=related Hva skal du gjøre i morra? Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Først skole, så lekser, og antagelig ta det rolig med TF2 utover kvelden Om ikke noe annet dukker opp. Hvilket livssyn har du? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg liker å kalle meg selv agnostiker, hvilket betyr at jeg er åpen for muligheten at gud eksisterer men også at han ikke eksisterer. Usikker, rett og slett! Er du fornøyd med kroppen din? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Nei, den er tynn på alle de gale stedene og pondusen har begynt å melde sin ankomst. Dessuten fikser jeg ikke tanken på å trene. Hva er det verste du veit om men som du må gjøre jevnlig uansett? Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Å stå opp. Hvilket videospill har gitt deg mest? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Super mario 64, den ga meg barndommen min. Hvorfor liker du ikke majones? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det smaker så jævlig ekkelt. Hva er ditt drømmereisemål? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Fransk polynesia, christmas island området rundt stillehavet på østsiden og hele indiahavet generelt. Hva liker du best? Å reise lange distanser (10+timer) eller reise korte distanser (3-timer) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Lange distanser. Hva har du på deg akkurat nå? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 baggy treningsbukse og en litt for stor t-sjorte. daffemodus. hvem er din favorittskuespiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå