Naiits Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Har vært kanonvær i Bergen. Jeg har brukt dagen på å jobbe... inne. Hvilke utested liker du best? Lenke til kommentar
SpinozaSittSkjegg Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hulen. Hvis du nå kunne lagt til én bachelorgrad på resuméet ditt, hvilken hadde du valgt? Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Bachelor of management. Hvor stor del av en vanlig lasagnastørrelse (tenk Toro) klarer du å spise alene? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Litt avhengig av dagens gjøremål, matinntak og tidspunkt for middag skal jeg nok klare stort sett hele greia. Det pleier som regel å gå bra. Er du mer glad i sommer enn vinter? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Begge årstidene har sine fordeler og ulemper, så blir nødt til å si "ja takk, begge deler". Kunne du tenkt deg å bo i utlandet? I så fall: hvor? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jepp, så jeg reiser til USA om et par uker for å bli boende der et år. Hva får deg til å være på diskusjon? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 At jeg ikke lenger har noe Innlegg.no å gå til. Hva er det fineste jentenavnet du vet om? Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Sara Hvilken ferdig pizza synes du er best? (Grandiosa, Big One osv..) Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Casa di Mama Trio Di Carne fra Dr Oetker. Jeg synes faktisk at den smaker bedre enn mange pizzarestuaranter. *Sikle* Hva skal du i morgen? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jobbe og ferie min egen bursdag. Hva gjør du når strømmen går i huset du bor i? Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Om det er planlagt strømbrudd: koser meg med å være off the grid, kanskje tenne noen stearinlys og få litt stemning. Om det plutselig skjer: banne av killstreaken som forsvant! Lar du haikere sitte på? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Nei Har du trent noe i sommerferien? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Har hatt fotballtrening to ganger i uken. Hva er fremtidsplanene dine? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Bli rik? :!: Vann med eller uten kullsyre? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Uten. Er du A eller B-menneske? Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 B-menneske. Ble så sent i natt at jeg droppa å legge meg Om du kunne endre en ting ved deg selv, hva ville du endret? Lenke til kommentar
K.B.E Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg ville vært flinkere til å trene. Hvilken ting betyr mest for deg? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Meg Hva synes du om partiet Høyre? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg liker de ikke grunnet DLD.. Stereo eller surround? Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Her må det nesten bli surround, mye mye bedre opplevelse når det gjelder film... Har du store planer for helgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå