Delvis Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Sunny Leslie. Har akkurat lagt henne inn. Har du noengang fått juling av noen? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Nope. Ei heller aldri jula opp noen. Har du noen gang spist noe levende? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Nei, og ikke faen om jeg kommer til det heller! Hva er det ekleste du noengang har gjort? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Være vitne til at 5 kvisetroll sprutet på en Ritz- kjeks for å så få et fjols til å spise denne. Rimelig sykt å se en hvit, tykk, illeluktende masse tyte ut av jekselsprekkene. Er du en svelger? Endret 11. januar 2011 av dicktator Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Ja. (for real) Er det noko/nokon du savnar nå? Endret 11. januar 2011 av Alliha Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ja, det er det. Hva vil du egentlig gjøre akkurat nå? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Var opplagt og få gjort ting i leilegheten. Kva nyt du mest her i livet? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Min id sier; "å gi glede til den jeg elsker" Mitt ego sier; "et godt gjennomført bowlingkast" Hvem ville du aller helst ha gitt en klem akkurat nå? Endret 11. januar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ein ven frå Tyskland som eg ikkje har sett på lenge. Kunne du trengt at folk hadde spørt deg korleis du har det nå? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ja, absolutt. Hva tenker du egentlig om meg? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 At du er ein snill kar som likar å bowle. Hadde ikkje hatt noko i mot å kjenna deg bedre. Korleis har du det nå? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg sliter i en eksistensiell krise, og er veldig deprimert. Såpass at jeg har problemer med å stå opp om morgenen. Hvorfor bryr du deg om hvordan en random forumkis har det? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Sjølv om personen er ukjent for meg, betyr ikkje det at eg ikkje vil at han skal ha det bra. Kva er yndlingssongen din? 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 "Memory" Men den er ikke utgitt. fordi det er en låt av meg. Kan ikke spille eller produsere, så den kommer ikke ut, men er verdens beste låt. Hva er den største premien du har vunnet? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Sjølv om personen er ukjent for meg, betyr ikkje det at eg ikkje vil at han skal ha det bra. Ga deg pluss for det Den innstillingen burde fler hatt. Da hadde verden vært et bedre sted. Virkelig. Jeg har vært litt i det emosjonelle hjørnet de siste dagene, så mulig jeg blir fortere berørt av andres tanker og meninger enn vanlig, men sånt som det der varmer å lese. -- Største premien jeg har vunnet... hmm... Norges beste (ungdoms)kulturbedrift 2010, vil jeg tro. Det var en premie jeg delte med 4 andre. Individuelt vil jeg si at det er for beste webside i Buskerud og Telemark. Noe jeg lagde for moroskyld for bedriften min, slo andre bedrifter som eksklusivt fokuserte på webdesign. Moro Ja, begge var del av et ungdomsbedriftsprosjekt. Hvor mange timer søvn tenker du å få i natt? Endret 11. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) For meg var det ganske stort å vinne NM-sølv. Jeg kaller den den største ------------------------------------- EDIT: Tenker jeg får omkring 7-14 timer søvn i natt. Alt avhengig av formen og om hvorvidt det blir jobb i morra. Hva liker du best å gjøre på fritida? Endret 11. januar 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Kommer ann på humøret. Slappe av med en snus mens jeg ser på en god film er alltid en slager! Spille SC2 eller WoW med venner er også superkos. Samtidig er jeg veldig, veldig glad i å bruke tiden min på grafisk design. Det er en økende interesse, som mest sansynlig spiser opp gamingen min om ikke så alt for lenge. Hva studerer du? Hvis du er ferdig utdannet; hva jobber du med? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Sjølv om personen er ukjent for meg, betyr ikkje det at eg ikkje vil at han skal ha det bra. Ga deg pluss for det Den innstillingen burde fler hatt. Da hadde verden vært et bedre sted. Virkelig. Jeg har vært litt i det emosjonelle hjørnet de siste dagene, så mulig jeg blir fortere berørt av andres tanker og meninger enn vanlig, men sånt som det der varmer å lese. Tusen takk. Er litt idealistisk av meg, men prøvar å ha ein tankegang med at alt hjelpar. Eg er ikkje ein student, eg går vg2 realfag, men eg tar faga r-matte, fysikk, kjemi og teknologi og forskningslære. Er du glad i pyroteknikk og/eller fyrverkeri? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Er veldig lite glad i fyrverkeri av fler grunner. Det bråker. Det skremmer uttalige dyr (tenker på nyttårsaften nå), og det er dessuten ikke så fantastisk å se på som mange skal ha det til. Er mye annet som er mye penere å se på, men samtidig støyfritt. Favorittband/artist? Endret 11. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tøft spørsmål. Det må vel være of Montreal. Fantastisk gruppe med stor variasjon i musikken. På tett andreplass kommer Neutral Milk Hotel. Hva spiste du til middag i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå