T.O.E Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Jeg har sett dette på andre forum, og det virket gøy! Jeg fant ikke noe lignende her, så starter denne. Siden jeg er den første som poster, så stiller jeg et spørsmål som neste person skal svare på, men som også legger igjen en spørsmål til neste poster osv. Hvor lenge har du bodd der du bor nå? EDIT: litt mye surr iblant, så noen enkle regler: - svar alltid på på det nyeste spørsmålet stilt, ikke velg fritt. - Kommer noen i forkjøpet på et spørsmål, så redigerer du ditt innlegg slik at det passer inn med innlegget før deg. Endret 9. februar 2011 av T.O.E 1 Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 I 17 år, altså hele livet. Hva er din største interesse? Lenke til kommentar
Brun Melk Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Spennende Det må vel være å game, eller å spille fotball. Hva heter du? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Mitt navn er hertugen av Ajax, eller johannes om du vil. Er alle ryktene om deg sanne? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Overhode ikke! Hva er ditt livs mest pinlig øyeblikk? Endret 17. september 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 (endret) snipp Hva gjorde du for 2 timer siden? Endret 6. februar 2012 av T.O.E Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Sov Hva skal du idag? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Lese på min nye Amazon Kindle Hva er det galneste du har gjort? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det galneste jeg har gjort, nei, jeg vet ikke hva jeg skal si, kan ikke tenke på noe sånn super galent jeg har gjort som overgår alt annet. Hva er ditt subjektive syn på religiøse miljøaktivister? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Bort med dem Hvor var du da Oddvar Brå brakk staven? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 da var jeg ikke født ennå. hva er planen framover til neste helg? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Neste helg skal jeg sitte hjemme på PC-en. Hva er din holdning til steik i statlige organer? Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Steik er godt, og siden jeg er ansatt i staten så synes jeg at vi kan få det til lunsj minst engang hver uke. Hvor kunne du tenkt deg og bo om du fikk velge? 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 På min egen vingård i Italia! Nevn de tre viktigste tingene i livet ditt. Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Søvn, familien min og ha frihet til å gjøre det jeg ønsker med livet mitt. (Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen) Hvilke fobier, eller rettere sagt; Hva er du redd for? Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Jeg tar få sjanser, for jeg er redd for å skade meg Hva slags jobb tror du at du har om ti år? 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Om 10 år tror jeg jeg jobber på en IT avdeling i et eller anna firma, har ikke noen sjefs stilling, men dog er stillignen helt grei. Hvordan tror du økonomien din er om 15 år? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Om jeg holder ut studiene (gjennom en god del selvpining, nok søvn og masse kaffe) tror jeg at økonomien vil være svært god. Om jeg på et eller annet tidspunkt gir opp og ikke orker mer vil den nok være verre. Vil legge til at jeg tror økonomi ikke nødvendigvis har noe å si for livskvalitet, så er egentlig ikke så bekymret for det. Hva er viktigst for deg, venner eller familie? Hvorfor? Endret 20. september 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Venner. Fordi familien vet jeg at jeg har uansett, venner er bra for min trivsel her i livet. Derfor velger jeg dem Hvilket politisk ståsted har du? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg er politisk oppgitt. Jeg er enig i mye av det flere forskjellige partier sier, men føler ingen tilhørighet til noen av de. Stemte forøvrig AP ved siste valg for å unngå å få FRP i regjeringen. Er du religiøs, hvis ja, hvorfor? Hvis nei, har du noen gang under vanskelige omstendigheter i livet "ønsket" eller begynt å tro på en gud e.l? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå