Gjest guttsomtenker Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 tenker gutter likt som meg? jeg tenker sånn at mitt største ønske er å våkne opp bundet fast med jenta jeg liker over meg og. så begynner hun å tvangs kline osv Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ville ikke beskrevet det som noe største ønske, men hadde klart ikke protestert ^^ Lenke til kommentar
DMN Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Du liker tydeligvis å bli dominert, personlig liker jeg å dominere. Vi er alle forskjellige. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 om gutter tenke rlinkt som deg er vel avhengig av deres preferanser. der er nok av de som kan tenke seg å bli dominert slik som deg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du er ikke unormal. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jepp, ligger høyt oppe på ønskelisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå