Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for dette utstyret.


knet

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg nytt PC utstyr å lurer på hvor mye jeg kan få solgt dette her for:

 

Abit IT7 MAX

Intel Pentium 4 1.8

512 DDR ram

Chieftec Matrix (midi, sølv)

Sony 52x CDrom eller Sort LG CDrom

Plextor 40x brenner Sort

Western Digital 120gb SE

Floppy

GeForce 2 PRO (32DDR ram)

 

hvor mye kan jeg få solgt dette her for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke hvor mye du kan få for dette, men hvorfor i all verden skal du selge det?

Bytter du ut skjermkortet har du en maskin med ytelse så nært dagens råskinn at du neppe merker forskjellen

 

Jeg har et Geforce 4 TI4600 hjemme til 4000 da jeg kjøpte det :wink:

Men jeg har lyst på ny PC. Har lenge hatt lyst på Lian Li sitt PC75 tower. VELDIG pent. så derfor kjøper jeg det å da legger jeg likeså godt resten nytt.

Lenke til kommentar
*sukk* .. jaja, noen har bare for god råd :roll:

Men uansett, ikke vent å få mer en halvparten av hva det nå koster i butikken.. Du kan altså ikke finansiere ny pc ved å selge den gamle

 

Tro meg. Jeg har ikke god råd! denne PCen fikk jeg ved å programmere en web side. www.tippinga.com jeg var med på å lage versjon 1. fikk det jeg skal selge + 17" LCD fra Eizo. har nå laget noen andre sider så jeg tenkte "hvorfor ikke kjøpe en ny PC" selv om jeg ikke har god råd i det hele tatt men lever livet 1 gang så hvorfor ikke bruke opp pengene på ting du har LYST på. for i morra kan det være for seint.

Lenke til kommentar
*sukk* .. jaja, noen har bare for god råd :roll:

Men uansett, ikke vent å få mer en halvparten av hva det nå koster i butikken.. Du kan altså ikke finansiere ny pc ved å selge den gamle

 

Tro meg. Jeg har ikke god råd! denne PCen fikk jeg ved å programmere en web side. www.tippinga.com jeg var med på å lage versjon 1. fikk det jeg skal selge + 17" LCD fra Eizo. har nå laget noen andre sider så jeg tenkte "hvorfor ikke kjøpe en ny PC" selv om jeg ikke har god råd i det hele tatt men lever livet 1 gang så hvorfor ikke bruke opp pengene på ting du har LYST på. for i morra kan det være for seint.

 

Eller man kan se det på en annen måte..

Man lever livet bare en gang, men det varer ganske lenge..

Hvorfor ikke spare pengene til noe man har lyst på som man ikke allerede har :)

 

Oppgraderte selv til xp2500+ nå nettopp etter å ha brukt en Athlon Tbird 1Ghz siden denne var ny på markedet.. Ok, det HAR irritert meg å måtte bruke laptop'en til spill som var for krevende til den stasjonære, men så er jeg veldig gnien også :)

 

Bytt skjerm-kortet og eventuellt kassa nå.. Spar resten til Athlon64 og NV40/R420

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...