Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Seksuell mental alder?

Gjest Oddvar-nilsen

Anbefalte innlegg

Gjest Oddvar-nilsen

Hei, jeg er en gutt på 21 som har truffen en jente på 21.

Jeg hadde sex første gangen når jeg var 20.

Har ikke hatt noen forhold, bare noen få one-night-stand etter byturer.

Jenta, har jeg kjent i 1 måned nå, vi har hatt sex og alt har vært bra.

Men hun sa i går at hun har vært seksuelt aktiv i 7 år, hun har hatt 3-4 forhold siden hun har vært 14 år.

Hun var den første jeg hadde sex med i edru tilstand!

Så min seksuelle metale alder er vel sikkert rundt 16(vil ha så mye sex som mulig, heletiden fordi det er nytt, spennede og deilig), hennes er vel sikkert rundt 26.

Men hun er mettet på "masse sex-hele-tiden", så hun sa i går at det kan bli litt mye, og om jeg liker henne bare fordi vi hadde sex.

Jeg liker henne for mye mer enn bare sexen, men etter hun sa det lurer jeg på om jeg passer med henne, føler meg som en liten 16 åring som bare er ute etter sex.

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, føler jeg trenger noen å snakke med.

Noen som har noen innspill eller annet som kan hjelpe meg?

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg er en gutt på 21 som har truffen en jente på 21.

Jeg hadde sex første gangen når jeg var 20.

Har ikke hatt noen forhold, bare noen få one-night-stand etter byturer.

Jenta, har jeg kjent i 1 måned nå, vi har hatt sex og alt har vært bra.

Men hun sa i går at hun har vært seksuelt aktiv i 7 år, hun har hatt 3-4 forhold siden hun har vært 14 år.

Hun var den første jeg hadde sex med i edru tilstand!

Så min seksuelle metale alder er vel sikkert rundt 16(vil ha så mye sex som mulig, heletiden fordi det er nytt, spennede og deilig), hennes er vel sikkert rundt 26.

Men hun er mettet på "masse sex-hele-tiden", så hun sa i går at det kan bli litt mye, og om jeg liker henne bare fordi vi hadde sex.

Jeg liker henne for mye mer enn bare sexen, men etter hun sa det lurer jeg på om jeg passer med henne, føler meg som en liten 16 åring som bare er ute etter sex.

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, føler jeg trenger noen å snakke med.

Noen som har noen innspill eller annet som kan hjelpe meg?

Takker for alle svar :)

Åj! Dette var sterkt å lese, jeg liker åpenheten din. Og jeg skjønner absolutt dilemmaet!

Det kan være et problem når det er slik forskjell på erfaringene deres. Men jeg synes du skal snakke med henne om hvordan du føler det, slik du har skrevet det her. Jeg mener, enten forstår hun deg, eller så forstår hun deg ikke! Og da blir det i så fall lettere å se om dere passer sammen eller ikke.

Men jeg ville i alle fall funnet det kjempegøy å lære deg opp, det ville blitt som ett nytt prosjekt, siden hu er lei av "masse-sex-hele-tiden" så høres det mere ut som hun er lei av det samme hele tiden! Kanskje dere sammen kan finne på ting som er nytt for henne også? Ofte er det det som skal til for å tenne nysgjerrigheten igjen.

Selv har jeg nok sex-erfaring lik en veldig mye eldre person enn meg selv, men jeg finner alltid på nye ting og holder det friskt og spennende og blir ikke lei av å komme på nye ting for å ha det deilig.

Pirr hennes fantasi, og ikke vær redd for å prøve nye ting. Siden du ikke har så mange erfaringer så våger jeg gjette på at du er litt usikker når du skal ha sex med henne.

Men prøv å vær selvsikker, men på samme tid spør henne hva hun ønsker og hva hun synes er deilig. Hun har antageligvis en viss peiling på det.

På samme tid som at du gjerne vil ha mye sex, så kanskje du skal prøve å begrense deg littegrann også, å ikke være alt for pågående. Da kan hun kanskje bli lei og irritabel.

Det er egentlig mange måter du kangå frem på, du kan tenne lys for henne og gjøre stunden spesiell og annerledes. Om hun har sexleketøy kan du spørre om dere kan ta dem i bruk sammen. Det er mulig hun kan sette pris på det. Ellers så liker vel de aller fleste å bli overrasket. Kanskje tenne henne opp med uventede skildringer på en sms noen timer før du vet dere skal treffe hverandre.

Vær kreativ, og problemet ligger ikke i at du har for stor sexlyst, sexlysten din kommer til å jevne seg ut med tiden, det er bare i begynnelsen du vil ønske å ha det ofte å mye. Så vær kreativ å vekk hennes lyst på alle mulige måter du kan greie å komme på! Les på internett. Er mange ting som kan tenne opp jenter.

Du vet nok det meste her fra før av. Og jeg vet ikke om det er mye til hjelp i det hele tatt. Men jeg tror ikke problemet ligger i at hun har hatt mere sex enn deg, jeg tror problemet ligger i at hun kjeder seg, hun vil ha noe litt nytt.

Men det viktigeste rådet mitt er likevel å prøve å snakke med HENNE om det. For JEG hadde hvertfall ikke klart å motstå deg hvis du hadde sagt det du skrev her til meg om jeg var dama di. Da hadde jeg i alle fall prøvd å møtes på midten på en eller annen måte :D

Håper det hjalp LITT om ikke annet.. og hvis du føler dette hjalp og du eventuelt har mere å spørre om eller trenger å snakke med noen så kan du gjerne sende meg en mail... :)

~ DecemberChild ~ :blush:

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...